Akik emlékeznek még a 2003-as E3-ra, és az ott bemutatott Halo 2 demóra, azok tudják, hogy bár a Halo 2 nagyon szép volt a megjelenésekor, az ott prezentált grafika messze sem ütött annyira, mint abban a bizonyos demóverzióban.
"Az a grafikus motor, amivel bemutattuk a földi várost... nos, az a grafikus motor úgy, ahogy volt, a szemétben kötött ki, ugyanis sosem lehetett volna vele egy rendes játékot készíteni az Xboxra." - ismerte el Chris Butcher, a Bungie technikai vezetője a Eurogamernek.
"Noha vért izzadva összehoztunk belőle egy ötperces demót, mire hazajöttünk, tudtuk, hogy azzal a motorral képtelenek leszünk egy teljes játékot megcsinálni. Egyszerűen soha nem fogja támogatni azt a környezetet, amire nekünk a Halo 2-höz szükségünk van. Úgyhogy szó szerint töröltük a motort, és elkezdtük az egészet elölről."
Ez viszont súlyos veszteségeket jelentett a csapatnak.
"Sajnos olyan dolgokat terveztünk a játékhoz, amiket egy akkori motorral sem lehetett volna felépíteni. Rengeteg dolgot fejlesztettünk és csináltunk meg, ami később egyszerűen nem jutott ki a stúdióból. Ha vettek egy pillantást a Flood pályájára a karanténon belül, akkor azt a 20%-ot láthatjátok, amit kézzel raktunk össze még a régi motorhoz."
Nagy kár, mi szívesen nézegettük volna a csodaszép fény-árnyék effektusokat.
"Az a grafikus motor, amivel bemutattuk a földi várost... nos, az a grafikus motor úgy, ahogy volt, a szemétben kötött ki, ugyanis sosem lehetett volna vele egy rendes játékot készíteni az Xboxra." - ismerte el Chris Butcher, a Bungie technikai vezetője a Eurogamernek.
"Noha vért izzadva összehoztunk belőle egy ötperces demót, mire hazajöttünk, tudtuk, hogy azzal a motorral képtelenek leszünk egy teljes játékot megcsinálni. Egyszerűen soha nem fogja támogatni azt a környezetet, amire nekünk a Halo 2-höz szükségünk van. Úgyhogy szó szerint töröltük a motort, és elkezdtük az egészet elölről."
Ez viszont súlyos veszteségeket jelentett a csapatnak.
"Sajnos olyan dolgokat terveztünk a játékhoz, amiket egy akkori motorral sem lehetett volna felépíteni. Rengeteg dolgot fejlesztettünk és csináltunk meg, ami később egyszerűen nem jutott ki a stúdióból. Ha vettek egy pillantást a Flood pályájára a karanténon belül, akkor azt a 20%-ot láthatjátok, amit kézzel raktunk össze még a régi motorhoz."
Nagy kár, mi szívesen nézegettük volna a csodaszép fény-árnyék effektusokat.
Azért nem eszik ám olyan forrón. Ennyi erővel az összes FPS "átlag". A Battlefield meg nem tudom hogy jön ide, hisz az első rész a Halo után egy évvel jelent meg.
jah meg az epikus történetet nem is említettem
Ha ezeket kivesszük a receptből, akkor tényleg átlagos.
Egyébként ez is csak vakítás szerintem ez a nyilatkozat is inkább, mivel valami játékmenetbeli újdonságot a harmadik részre is hagyni kellett