A Splash Damage feje, Paul Wedgwood a Eurogamernek adott interjújában beszélt következő FPS-ük, a Brink egyjátékos módjának multiba csalogató kivitelezéséről:
"Elsődleges célunk, hogy az egyjátékos kampány alatt megtanítsuk az embereknek, hogyan legyenek jók multiplayerben. A játék egy pontján például lesz egy küldetés, amit kooperatívan is teljesíteni lehet. Ha a játékos úgy dönt, hogy felcsatlakozik a világhálóra és választ valakit, akivel együtt verekedi át magát a pályán, akkor jutalomképp dupla mennyiségű tapasztalati pont üti a markát."
Paul szerint ez ösztönzően hat majd a begyöpösödött, mindig csak egyedül játszó játékosokra is. Noha a Brink erősen multiplayer-központú lesz, a Splash Damage váltig állítja, hogy erős egyjátékos móddal lesz felvértezve, sőt, gondolnak azokra a vásárlókra is, akik még ma sem rendelkeznek internetkapcsolattal.
"A Brink persze ugyanolyan jutalmazó és célokkal teli játék lesz egyedül játszva is, mint bármelyik mai AAA-kategóriás FPS" -- teszi hozzá Paul.
A Brink valamikor 2010 folyamán érkezik PC, PS3 és Xbox 360 platformokra, benne pedig a Doom 3-mal bemutatkozott id Tech 4 motor dobog olyan lelkiismeretesen, hogy rá sem lehet ismerni.
"Elsődleges célunk, hogy az egyjátékos kampány alatt megtanítsuk az embereknek, hogyan legyenek jók multiplayerben. A játék egy pontján például lesz egy küldetés, amit kooperatívan is teljesíteni lehet. Ha a játékos úgy dönt, hogy felcsatlakozik a világhálóra és választ valakit, akivel együtt verekedi át magát a pályán, akkor jutalomképp dupla mennyiségű tapasztalati pont üti a markát."
Paul szerint ez ösztönzően hat majd a begyöpösödött, mindig csak egyedül játszó játékosokra is. Noha a Brink erősen multiplayer-központú lesz, a Splash Damage váltig állítja, hogy erős egyjátékos móddal lesz felvértezve, sőt, gondolnak azokra a vásárlókra is, akik még ma sem rendelkeznek internetkapcsolattal.
"A Brink persze ugyanolyan jutalmazó és célokkal teli játék lesz egyedül játszva is, mint bármelyik mai AAA-kategóriás FPS" -- teszi hozzá Paul.
A Brink valamikor 2010 folyamán érkezik PC, PS3 és Xbox 360 platformokra, benne pedig a Doom 3-mal bemutatkozott id Tech 4 motor dobog olyan lelkiismeretesen, hogy rá sem lehet ismerni.
Szerintem Andree-nál a pont. Tetszik a kezdeményezés, érdekes játékmenetbeli újításnak tartom, gondolom pár embernél még működni is fog, de én például magamról tudom, hogy csak ilyen bónuszok miatt nem multiznék gyakrabban.
Nem azért, mert "begyöpösödött" vagyok (nem is tudtam, hogy újonnan ez már maradiságnak számít), hanem egyszerűen azért, mert nem tud felvillanyozni, hogy játéktól függetlenül a public szerverek 90%-án olyan emberekkel játszok, akik a maguk feje után mennek, minimális a kommunikáció (vagy nincs is), és kábé le se sz*rják a többi játékost (kivéve, ha valami ízes káromkodást lehet elsütni egy csít vagy bénázás miatt). Épp ezért, nálam a multi vagy LAN-ra, vagy a csapatjátékot, az egymásra odafigyelést, és a kommunikációt nagyon erőltető játékokra korlátozódik, ilyen pl. a L4D, ahol aztán tényleg mindenkinek együtt kell mozognia, különben garantáltan jön a Kaszás...
A képlet tehát számomra egyszerű: ha a Brink multijánál is olyan szinten erőltetik az együttműködést és a kommunikációt, mint pl. a L4D-nél, akkor játszani fogok vele multiban. Nem azt mondom, hogy nem kell ide semmiféle serkentő, dupla XP, meg más egyéb frinc-franc; egyszerűen azt mondom, hogy csak azok nem elegendőek a multira csábításhoz - ahhoz kell egy jónak tűnő, csábító multi is...
És gondolom, ezzel nem vagyok egyedül.
Ez egy grafikus motor, a fejlesztő dönti el, hogy erős multit készít-e hozzá, vagy nem. A Splash úgy döntött, hogy ezt megteszi. (Nyilván van elég tapasztalatuk egy Quake Wars után.)
A multit szvsz nem kell tanítani,ha szeretsz úgy is jobb leszel benne(ha nem úgy sem fog érdekelni nagyon)
Nem. A "kiváló iD játékokat" az id Software alkotta. A Splash Damage csak multiplayerrel foglalkozik, már a Return to Castle Wolfenstein óta.
Jól megnevetettek, azért ez nagyon vicces "tanítani akar a multiplayerre"
Amiota csak internetem van azóta játszok multiplayeren. Szerintem erre nem lehet tanitani... Sokat kell játszani és megtanulod lassan. De még jobb,hogy ezt sokan el is hiszik: "Hát én sem vok multi fan,na de majd a Brink megtanít"
Bocs, de ki kell ábrándítanom titeket: Nem fogtok megtanulni multizni a Brink segítségével!
Nagyon várom már az újabb mesterművüket !