
„Egyelőre nincs semmi reklámozni valónk az új MMOG-vel kapcsolatban, mivel még csak a váza van meg. Korábban már nyilatkoztuk, hogy egy vadonatúj franchise lesz, ami azt jelenti, hogy a lore, a stílus és a játékmenet mind a semmiből épül majd fel. Ez egy nehéz munka, de olyan, amelyben sohasem vallottunk még szégyent. Elég visszatekinteni a korábbi munkáinkra.” — nyilatkozta Zarhym, a Blizzard közösségi menedzsere.
A Blizzardot ismerve akkor nem jön ki 2015-nél korábban.
de az smiley-k közt a Blizzard
Bár a minőségre még nem nagyon volt panasz.
Nem egy, legelejétől legvégéig tartó történet van, hanem sok, különálló, de önmagában kerek egész történet, amiknek mondjuk végük is van (általában egy szaftos jutalom kíséretében
Értem én, mire akarsz kilyukadni, de akkor te is értsd meg az én álláspontomat.
(Azt hiszem, egy hozzászólásban idáig még sose használták ilyen gyakran a "történet" szót.
Persze a történetmesélés még viszonylag gyerekcipőben jár, ezt elismerem, az animációknak, párbeszédeknek, történetírásnak van hová fejlődnie, de igenis létezik történetmesélés, és fejlődik. Ott van egyébként például a Guild Wars, aminek minden részének külön történeti szála van, rengeteg bejátszással, párbeszéddel, stb. Vagy ha jól tudom, ilyesmi lesz az Aion is, meg a Bioware Old Republic-ja is elvileg történetközpontúnak készül.
Szóval ha valamit nem ismersz, azt inkább ne kritizáld...
Na ez azért egy elhamarkodott és mellesleg nevetséges kijelentés volt.
A hírhez: Végre, végre, ideje már! Az utóbbi években rendesen ellustultak, ideje, hogy végre megint kreatívkodjanak kicsit, különben berozsdásodnak.