A szóban forgó nyilatkozatot a WorldofWar.Neten lehet olvasni. Egyelőre azonban még semmit sem lehet róla tudni, mindössze annyit, hogy semmi köze sem lesz az eddigi brandekhez.
„Egyelőre nincs semmi reklámozni valónk az új MMOG-vel kapcsolatban, mivel még csak a váza van meg. Korábban már nyilatkoztuk, hogy egy vadonatúj franchise lesz, ami azt jelenti, hogy a lore, a stílus és a játékmenet mind a semmiből épül majd fel. Ez egy nehéz munka, de olyan, amelyben sohasem vallottunk még szégyent. Elég visszatekinteni a korábbi munkáinkra.” — nyilatkozta Zarhym, a Blizzard közösségi menedzsere.
„Egyelőre nincs semmi reklámozni valónk az új MMOG-vel kapcsolatban, mivel még csak a váza van meg. Korábban már nyilatkoztuk, hogy egy vadonatúj franchise lesz, ami azt jelenti, hogy a lore, a stílus és a játékmenet mind a semmiből épül majd fel. Ez egy nehéz munka, de olyan, amelyben sohasem vallottunk még szégyent. Elég visszatekinteni a korábbi munkáinkra.” — nyilatkozta Zarhym, a Blizzard közösségi menedzsere.
A Blizzardot ismerve akkor nem jön ki 2015-nél korábban.
de az smiley-k közt a Blizzard lol
Blizzard!
Bár a minőségre még nem nagyon volt panasz.
Nem egy, legelejétől legvégéig tartó történet van, hanem sok, különálló, de önmagában kerek egész történet, amiknek mondjuk végük is van (általában egy szaftos jutalom kíséretében ). Ennyi erővel a Warcraft-szériának se volt eddig története, mert az is állt az első részből, aztán a másodikból, aztán a harmadikból, amik külön-külön önálló, teljes értékű sztorit meséltek el, de mégse lett vége a teljes Warcraft-sagának, vagyis azok is csak epizódok voltak. De említhetném bármelyik másik sorozatot. Érted, nem?
Értem én, mire akarsz kilyukadni, de akkor te is értsd meg az én álláspontomat. Mert attól, hogy nincs egy kimondott "vége" felirat, attól még rengeteg kis történet szerepel az ilyen MMO-kban, és azt mondani, hogy csak a fejlődésről szól az egész, és nincs mögötte semmi sztori, az túlzás.
(Azt hiszem, egy hozzászólásban idáig még sose használták ilyen gyakran a "történet" szót. )
Persze a történetmesélés még viszonylag gyerekcipőben jár, ezt elismerem, az animációknak, párbeszédeknek, történetírásnak van hová fejlődnie, de igenis létezik történetmesélés, és fejlődik. Ott van egyébként például a Guild Wars, aminek minden részének külön történeti szála van, rengeteg bejátszással, párbeszéddel, stb. Vagy ha jól tudom, ilyesmi lesz az Aion is, meg a Bioware Old Republic-ja is elvileg történetközpontúnak készül.
Szóval ha valamit nem ismersz, azt inkább ne kritizáld...
Na ez azért egy elhamarkodott és mellesleg nevetséges kijelentés volt. Talán játssz még pár RPG-vel, mielőtt ilyen butaságot írsz elvakultságod és/vagy hozzánemértésed jeleként.
A hírhez: Végre, végre, ideje már! Az utóbbi években rendesen ellustultak, ideje, hogy végre megint kreatívkodjanak kicsit, különben berozsdásodnak.