A Blizzard mindig is kényesen ügyelt játékai egyensúlyára, és David Kim szerint ez a StarCraft II-ben is igaz. Ha kell, akkor bármely egységtől megszabadulnak, mert a játékélmény minden más tényező előtt áll a csapatnál.
"Van egy adott számú egység, aminek szerepelnie kell a játékban, de 100%-osan nem tudjuk megmondani, mennyi az annyi. Eredetileg a Wings of Liberty is 13-14 egységgel kezdett, ami nagyjából megfelel a Brood War értékeinek. Aztán kísérleteztünk egy keveset a szabályok ellenében, de amikor elkezdesz bevált dolgokat kiollózni, és újakat tenni a helyükre, akadnak problémák. A Wings of Liberty a téren mindenképp jól szerepel, hogy az összes egységnek hasznát lehet venni adott szituációkban -- de vajon a 15 a megfelelő szám, vagy a 16? Végül rájöttünk, hogy jó dolog újdonságokat tenni a játékba, de nem akarjuk, hogy felboruljon az egyensúly, vagy hogy túlságosan összetetté váljon a rendszer. Ez az, amire leginkább odafigyelünk a bétateszt során. És nyitottak vagyunk bármely egységet eltávolítani a béta tapasztalatai alapján." -- fogalmazta meg a Blizzard álláspontját Kim a PCGamesN-nek.
Hozzátette, hogy a Heart of the Swarm béta határozatlan ideig fut majd, mert a csapat célja a közel tökéletes játék kiadása. Sebaj, várni végül is tudunk.
"Van egy adott számú egység, aminek szerepelnie kell a játékban, de 100%-osan nem tudjuk megmondani, mennyi az annyi. Eredetileg a Wings of Liberty is 13-14 egységgel kezdett, ami nagyjából megfelel a Brood War értékeinek. Aztán kísérleteztünk egy keveset a szabályok ellenében, de amikor elkezdesz bevált dolgokat kiollózni, és újakat tenni a helyükre, akadnak problémák. A Wings of Liberty a téren mindenképp jól szerepel, hogy az összes egységnek hasznát lehet venni adott szituációkban -- de vajon a 15 a megfelelő szám, vagy a 16? Végül rájöttünk, hogy jó dolog újdonságokat tenni a játékba, de nem akarjuk, hogy felboruljon az egyensúly, vagy hogy túlságosan összetetté váljon a rendszer. Ez az, amire leginkább odafigyelünk a bétateszt során. És nyitottak vagyunk bármely egységet eltávolítani a béta tapasztalatai alapján." -- fogalmazta meg a Blizzard álláspontját Kim a PCGamesN-nek.
Hozzátette, hogy a Heart of the Swarm béta határozatlan ideig fut majd, mert a csapat célja a közel tökéletes játék kiadása. Sebaj, várni végül is tudunk.
Lehet, hogy most mások lelkébe gázolok vagy összetöröm kicsiny álmait de tökéletes játék nincs kedves Ez_meg_az és Thomascs. Nem még a Blizzard sem csinál olyat bizony. Szóval folyamatosan próbálnak javítani a játékon ami szép dolog, viszont azt kamuzni, hogy azért készül már több mint 2 éve egy szaros kiegészítő mert balanszolnak az gáz. Aki meg ezt el is hiszi az kicsit naiv/hülye/fanboy. Én is megvettem a simát kb 10 multi meccset toltam, ellenben vagy 5x végigvittem a kampányt + ugye a modok. És igen én az az őskövület vagyok aki a kieget is a kampányért veszi meg és rohadtul idegesít, hogy kamuszövegekkel már 2 éve húzzák. Emlékszem még az alap játék megjelenésekor valamelyik Blizzardos fejes nyilatkozta h ők 1-1.5 évet szánnak egy kiegre és az tök gáz lenne(igen szó szerint ezt mondta), hogyha 2015-re fejeződne be a sorozat. Pedig ugye Hearth az kb még fél év ami már 2013 lesz és onnan még megint 2-2.5 év a protos fejezet akkor meg már igencsak 2015 lesz de talán 16 is. Igen Blizzard jól mondtad gázok vagytok.