Ray Muzyka, a BioWare társalapítója a Developnak panaszkodott kicsit a túl sok játék miatt. Szerinte képtelenség mindre odafigyelni, és a munkát is megnehezíti a sok új program.

"Azt hiszem, túl sok játék van manapság. Ez érdekes, mert nagyon-nagyon sok munkát igényel egy játék -- egy játékosnak pedig nehéz felzárkózva maradni. Nekünk [fejlesztőknek] játszanunk kell a saját játékainkkal, a konkurencia játékaival, más releváns játékokkal és azokkal, amiket csak be szeretnénk fejezni végre. Igyekszem napi 2-3 órát játszani, de nem könnyű és még így sem elég."

S hogy mivel tölti szívesen ezt az időt a világ egyik legelismertebb játékfejlesztője?

"A kedvencem az első System Shock, négyszer vittem végig az elmúlt tíz évben. Imádtam, hogy ez volt az első igazi 3D-s kaland, és bár az irányítás nem volt egyszerű itt-ott, a játék világa elképesztően gazdag volt. A cégnél az IT-s arcok utálata ellenére is használunk egy rajongói oldalt, ahonnan elérhető mindenféle javítás, hogy a modern laptopjainkon is jól fusson a játék."

A mennyiség a minőség rovására menne? Nehéz ebben állást foglalni, hisz nem telik el olyan hónap, hogy legalább egy igazán jó játék ne jelenne meg. Te Kedves Olvasó, hogy vélekedsz erről?