A legtöbb AAA-kategóriájú játék esetében a történetet vagy úgy általánosságban a játékot kiegészítő bővítménnyel nem várnak túl sokat a fejlesztők, s egy-két hónapon belül ki is adják azt. A BioShock: Infinite azinban (sajnos vagy nem sajnos) nem ilyen játék.
A program még márciusban jelent meg, de azóta egy szót sem hallottunk az első igazi, nem csak fegyverfejlesztéseket hozó letölthető tartalomról -- ez azonban hamarosan megváltozik: Geoff Keighley közlése szerint a csomaggal kapcsolatos első hivatalos információk július végén várhatók.
Az Irrational Games első embere, Ken Levine a héten azt mondta, hogy a játék megjelenése óta dolgoznak a tartalmon, s ugyan jól haladnak, a munka időbe telik, s így a játékosok türelmét kérik. Egy korábbi szivárgás szerint egy új NPC társat kapunk, ami azt a lehetőséget vetíti elő, hogy nem is Booker és Elizabeth lesz a DLC főszereplője.
Bioshock: Infinite -- Megjelenés: 2013. március 26. (PC, Xbox 360, PlayStation 3) -- Gépigény: CPU: 2 magos / 2400 MHz, RAM: 2048 MB, VGA: SM 4.0 / 512 MB, HDD: 20 GB