• Emil Pagliarulo elmagyarázta, miért tart olyan sokáig a Fallout 5 elkészítése
  • A Bethesda Game Studios tervezési igazgatója szerint minden az erőforrásokon múlik
  • Mivel a Starfield fejlesztése elég sok időt vett igénybe
  • Emellett pedig a Fallout 76-hoz is készülnek a tartalmak

A remekül sikerült Fallout-sorozatnak köszönhetően újra sugárzik a rajongók lelkesedése (bocsi), így ismételten a felszínre bukkant a Fallout 5, amit Todd Howard elviekben már teljesen kifundált, ám még így is hosszú évekre vagyunk a megjelenéstől – ha tippelnem kellene, 2030-ig biztosan nem érkezik meg az ötödik felvonás. A téma kapcsán a Bethesda Game Studios tervezési igazgatója (és egyben a franchise egyik veterán fejlesztője) is billentyűzetet ragadott nemrég, hogy elárulja, miért tart olyan sokáig a fejlesztés.

fallout5.jpg

Nagy megfejtésekre persze nem kell számítani, Emil Pagliarulo ugyanis a "jó munkához idő kell" kártyát húzta elő a kalapból, csak épp más megfogalmazásban. Az alkotó elmondta, hogy a technológia felfrissítése miatt rengeteg időt vett igénybe a Starfield elkészítése (mondjuk, ha engem kérdeztek, ez nem igazán látszódott meg a végeredményen), emellett pedig az időközben alaposan kikupált Fallout 76-hoz is rendszeresen érkeznek a javítások és a frissítések, így nemes egyszerűséggel nincs elegendő erőforrás ahhoz, hogy egyszerre ügyködjenek mindenen. "A nap végén mindig a legfontosabb erőforrás, tehát az ember az igazán meghatározó tényező. Mint minden fejlesztőcsapatnál, nálunk is vannak tehetséges emberek, akiknek időre van szükségük ahhoz, hogy nagyszerű dolgokat alkossanak. Sajnos nem tudunk mindent egyszerre csinálni" – olvasható a fejlesztő magyarázatában. Ne feledjük, hogy a Starfield foltozgatása, valamint a DLC-k hegesztése mellett még a The Elder Scrolls 6 is érkezik majd valamikor a jövőben, így a rajongóknak még nagyon sokáig a korábbi részekkel kell elütniük az időt – kész szerencse, hogy a napokban kap "next-gen" frissítést a Fallout 4, nemde?