A 2005 novemberében megjelent konzolnál 54,2%-os a hibaarány, amely igencsak meghökkentő, ha a PlayStation 3-at nézzük, ahol ez a szám mindössze 10,6%, illetve a Nintendo Wii-t, ahol csupán 6,8%.
A Game Informer újság összesen 5000 géptulajdonos olvasót kérdezett meg, és ez alapján állította össze ezt a statisztikát. Igaz, azt is figyelembe kell venni, hogy a Microsoft konzolját lényegesen több felhasználó használja naponta, mint a két másik gépet. 40,3 százalékos azon játékosok aránya, akik naponta 3-5 óráig Xboxoznak, míg a PS3-nál 37% ez az arány, illetve a Wii felhasználók nagy többsége (41,4%) kevesebb mint egy órát tölt el saját kedvenc nünükéjével. Ez pedig azt is jól mutatja, hogy a hibák dacára az Xbox 360 felhasználók elégedettebbek gépükkel, amikor a konzol éppen köszöni, jól van.
Ugyanakkor az USA-ban a Microsoft a rossz vevőszolgálat miatt is híres: a legtöbbször több mint egy hónapig tart egy Xbox 360 javítása vagy cseréje, míg a Sonynál és a Nintendónál általában egy-másfél hét ez a kínos várakozás. A Microsoftnál a vásárlók 37,7%-a szerint segítőkész a cég vevőszolgálata, míg a Sonynál 51,1%-ról, a Nintendónál pedig 56,1%-ról beszélhetünk.
Érdekesség, hogy a rossz tapasztalatok ellenére is az Xbox 360 tulajok részéről mindössze 3,8% jelentette ki, hogy az életben többet nem vesz másik Xboxot, tehát a rengeteg rossz technikai tapasztalat ellenére is elmondható, hogy a Microsoft konzolja még mindig igencsak népszerű.
A Game Informer újság összesen 5000 géptulajdonos olvasót kérdezett meg, és ez alapján állította össze ezt a statisztikát. Igaz, azt is figyelembe kell venni, hogy a Microsoft konzolját lényegesen több felhasználó használja naponta, mint a két másik gépet. 40,3 százalékos azon játékosok aránya, akik naponta 3-5 óráig Xboxoznak, míg a PS3-nál 37% ez az arány, illetve a Wii felhasználók nagy többsége (41,4%) kevesebb mint egy órát tölt el saját kedvenc nünükéjével. Ez pedig azt is jól mutatja, hogy a hibák dacára az Xbox 360 felhasználók elégedettebbek gépükkel, amikor a konzol éppen köszöni, jól van.
Ugyanakkor az USA-ban a Microsoft a rossz vevőszolgálat miatt is híres: a legtöbbször több mint egy hónapig tart egy Xbox 360 javítása vagy cseréje, míg a Sonynál és a Nintendónál általában egy-másfél hét ez a kínos várakozás. A Microsoftnál a vásárlók 37,7%-a szerint segítőkész a cég vevőszolgálata, míg a Sonynál 51,1%-ról, a Nintendónál pedig 56,1%-ról beszélhetünk.
Érdekesség, hogy a rossz tapasztalatok ellenére is az Xbox 360 tulajok részéről mindössze 3,8% jelentette ki, hogy az életben többet nem vesz másik Xboxot, tehát a rengeteg rossz technikai tapasztalat ellenére is elmondható, hogy a Microsoft konzolja még mindig igencsak népszerű.
de legutóbb 1 hét alatt visszakaptam ,,,szóval hamar megjavították...és a ügyfélszolgálatnál a hölgy is aranyos volt..wohoo....mégjó....próbálna tahólenni...hehe amúgy jógép...énsem váltanék ennek ellenére...kicsit nagyon ráfizetésvolt nekem idáig...dehát ezvan....max playstation exkluzív játékok miatt vennék 1 ps3 at.....ja amúgy septembertól jön a slim...és 300 euro lessz,,,,nemrossz!!
nekem egy éve van Xboxom és hálisten egyszer nem romlott el( le is kopogom) biztos az az 5000 ember akit megkérdeztek tuti h nem 3 órát játszanak naponta és lehet h nem ugy tárolják a dobozukat mint kell. még egyszer mondom h nekem nem romlott még el a box-om és egyszer fagyott be egy játék is és ezen kívül semmi nem történt vele szóval azé nem gagyi ez a konzol. és az hogy a Microsoft vevőszolgálata
okosan kell használni az xboxot. kell pihentetni 3 óránként a konzolt 15 percet. nekem ezt mondták mikor vettem és be is tartom. meg azért nekem is kell az a szünet
Ha az Xbox-os gamerek nem játszanának egyhuzamban 3-5 órát akk valszeg nem lenne ilyen probléma!
Van ismerősöm akinek már régen megvan az Xboxa és még semmi probléma nem merült fel,mert nem hajszolja szét a gépet.
látom Citro hozod a formádat