A 2005 novemberében megjelent konzolnál 54,2%-os a hibaarány, amely igencsak meghökkentő, ha a PlayStation 3-at nézzük, ahol ez a szám mindössze 10,6%, illetve a Nintendo Wii-t, ahol csupán 6,8%.

A Game Informer újság összesen 5000 géptulajdonos olvasót kérdezett meg, és ez alapján állította össze ezt a statisztikát. Igaz, azt is figyelembe kell venni, hogy a Microsoft konzolját lényegesen több felhasználó használja naponta, mint a két másik gépet. 40,3 százalékos azon játékosok aránya, akik naponta 3-5 óráig Xboxoznak, míg a PS3-nál 37% ez az arány, illetve a Wii felhasználók nagy többsége (41,4%) kevesebb mint egy órát tölt el saját kedvenc nünükéjével. Ez pedig azt is jól mutatja, hogy a hibák dacára az Xbox 360 felhasználók elégedettebbek gépükkel, amikor a konzol éppen köszöni, jól van.

Ugyanakkor az USA-ban a Microsoft a rossz vevőszolgálat miatt is híres: a legtöbbször több mint egy hónapig tart egy Xbox 360 javítása vagy cseréje, míg a Sonynál és a Nintendónál általában egy-másfél hét ez a kínos várakozás. A Microsoftnál a vásárlók 37,7%-a szerint segítőkész a cég vevőszolgálata, míg a Sonynál 51,1%-ról, a Nintendónál pedig 56,1%-ról beszélhetünk.

Érdekesség, hogy a rossz tapasztalatok ellenére is az Xbox 360 tulajok részéről mindössze 3,8% jelentette ki, hogy az életben többet nem vesz másik Xboxot, tehát a rengeteg rossz technikai tapasztalat ellenére is elmondható, hogy a Microsoft konzolja még mindig igencsak népszerű.