Tegnap este a Fury hivatalos fórumán Tony Hilliam bejelentette, hogy a Fury szerverei 48 óra múlva leállnak, a hivatalos oldallal egyetemben.
„Kifogytunk az időből, hogy egy megfelelő megoldást találjuk a Fury-szerverek életben tartására. Sajnos egyetlen ötletünk sem volt, és így nem maradt más választásunk, mint leállítani a szervereket 48 óra múlva.”
„Azoknak a játékosoknak, akik élvezték a Furyt, és számtalan harcot vívtak, sajnálatunkat fejezzük ki, hogy nem tudtuk egy megfelelő üzleti modellt kitalálni, hogy tovább játszanak.”
A Furyt az ausztrál Auran cég fejlesztette, és 2007. október 16-án került boltokba. A megjelenésekor még fizetős játék volt, de nem sokkal később átkerült az ingyenes kupacba, sőt a fejlesztőgárda nagy részét is elküldték.
A játék nagy hangsúlyt fektetett a játékos-játékos elleni (PvP) harcokra, kissé háttérbe szorítva ezzel a küldetéseket. RPG mivoltából kifolyólag megvolt a karakterfejlesztés és a különböző varázslatok megtanulásának lehetősége is, de sok mágia már a játék kezdetekor elérhető volt. Egy-egy bűbáj elsütéséhez nem kellett egy helyben állni, mint más RPG-knél, ez azt a célt szolgálta, hogy pörgősebbek legyenek a harcok.
A nem túl nagy népszerűségnek örvendő MMOG majdnem megélte az első születésnapját...
„Kifogytunk az időből, hogy egy megfelelő megoldást találjuk a Fury-szerverek életben tartására. Sajnos egyetlen ötletünk sem volt, és így nem maradt más választásunk, mint leállítani a szervereket 48 óra múlva.”
„Azoknak a játékosoknak, akik élvezték a Furyt, és számtalan harcot vívtak, sajnálatunkat fejezzük ki, hogy nem tudtuk egy megfelelő üzleti modellt kitalálni, hogy tovább játszanak.”
A Furyt az ausztrál Auran cég fejlesztette, és 2007. október 16-án került boltokba. A megjelenésekor még fizetős játék volt, de nem sokkal később átkerült az ingyenes kupacba, sőt a fejlesztőgárda nagy részét is elküldték.
A játék nagy hangsúlyt fektetett a játékos-játékos elleni (PvP) harcokra, kissé háttérbe szorítva ezzel a küldetéseket. RPG mivoltából kifolyólag megvolt a karakterfejlesztés és a különböző varázslatok megtanulásának lehetősége is, de sok mágia már a játék kezdetekor elérhető volt. Egy-egy bűbáj elsütéséhez nem kellett egy helyben állni, mint más RPG-knél, ez azt a célt szolgálta, hogy pörgősebbek legyenek a harcok.
A nem túl nagy népszerűségnek örvendő MMOG majdnem megélte az első születésnapját...
Öröm nézni,hogy jó kedved van Miguel!
Öröm nézni,hogy jó kedved van Miguel!
Öröm nézni, hogy beszélsz össze-vissza.
Öröm nézni, hogy beszélsz össze-vissza.