Rob Blake, a játék audioszekciójáért felelős szakember twitteren keresztül nyilvánosságra hozta, hogy a Mass Effect 3-ban 40 000 sornyi szöveg található, ami közel ugyanannyi, mint az első és a második felvonás dialógusainak összege. Ez a szám persze nem olyan nagy, hiszen a trilógia befejező darabjáról beszélünk, ahol az eddig elvarratlan szálak összetalálkoznak, s pont kerül a Reaper-fenyegetés végére, arról nem beszélve, hogy az eddig meghozott döntéseink függvényében többféle befejezést is kapunk, ezekhez pedig nyilván eltérő szövegeket is írni kell.
Érdekességképp: az egyébként sem rövid Mass Effectben húszezer sornyi szöveg volt, a Mass Effect 2-ben pedig 25 ezer, így valamelyest képet kapunk arról, hogy mennyi tartalomra számíthatunk a fináléban.
Érdekességképp: az egyébként sem rövid Mass Effectben húszezer sornyi szöveg volt, a Mass Effect 2-ben pedig 25 ezer, így valamelyest képet kapunk arról, hogy mennyi tartalomra számíthatunk a fináléban.
De elég ha csak elolvasol pár kommentet lejjebb. És máshol olvastam ilyeneket, hogy : inkább több akció legyen még ne legyen pofázás, uncsi beszélgetni. És ezt a BioWare is tudja. Nemrég ugye kiadták a ME2-ről összegyűjtött játékos szokásokat.
A játékosok fele nem játszotta végig a storyt, a 15%-uk átpörgette az összes beszélgetést stb.
Nem is az ugatás a lényeg, már megszokhattuk volna, hogy egy Bioware játékban sokat pofáznak feleslegesen (hangsúlyozom, hogy szerintem ), ami egyrészről nem gond, a legnagyobb probléma, hogy a sorok egy elég jelentős hányada elmegy a kódexbe. Szóval a fejlesztők helyében nem ezzel villognék tartalom terén