A Super Mario Run felülmúlta az elvárásokat. Jobban indított, mint a Pokémon GO, négy nap alatt megvolt a 40 millió letöltés, egy hét alatt az 50, és a Wall Street Journal elmondása szerint most, 19 nappal a december 15-ei megjelenése után 90 milliónál jár ez a szám. A Nintendo tehát elég jól áll ezen a téren, viszont nem túlságosan az eladások tekintetében: ebből a 90 millióból csupán 3 millióan vették meg 10 dollárért (vagy 10 euróért Európában) a teljes változatot, így összesen 30 millió dollár bevételt termelve a nagy N-nek. Viszonyításképpen a Pokémon GO 31 nap alatt 200 millió dollárt szedett össze mikrotranzakciókból.

Azt is megtudtuk, hogy amíg a megjelenés első napján a letöltők 10%-a vette meg a teljes játékot, mára ez a szám 3,4%-ra csökkent. S bár ez jelenleg eléggé rosszúl fest, nem szabad elfelejteni, hogy a játék egyelőre csak iOS eszközökre elérhető, és az Androidos megjelenéssel még sokkal több emberhez fog eljutni. Androidra a játék valamikor idén lesz elérhető, már elő lehet rendelni a Play Áruházban.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!