A 2K Marin csapatát komoly bírálatok érték, mikor 2010-ben bemutatták az újragondolt XCOM-ot, ami egyáltalán nem hasonlított a veteránok által jól ismert és kedvelt stratégiai játékra. A fejlesztők belátták, hogy változtatásokra van szükség, így egy évig majdnem teljes hírzárlatot rendeltek el, s az E3 során is csak zárt ajtók mögött mutatták meg a cuccot.
A játék hivatalos blogján kitett közlemény szerint az elmúlt esztendőben komoly változtatásokat hajtottak végre a játékon, amely ugyan még mindig egy FPS a 60-as évek Amerikájában, de már közelebb áll az XCOM-stílushoz -- persze, a játék továbbra sem a megszállott rajongóknak szól, hanem érezhetően egy új közönséget szeretne megragadni. Ahogy Jordan Thomas, a játék történetéért felelős szakember fogalmazott: újraálmodták a sorozatot, megtartva a narratíva bizonyos elemeit, majd kiegészítve azt néhány új ötlettel. Így egy nagyon személyes történetet kapunk az XCOM-univerzumon belül, melyet áthat az ismeretlentől való félelem és az ellenség leküzdhetetlennek tűnő fölénye.
A játék hivatalos blogján kitett közlemény szerint az elmúlt esztendőben komoly változtatásokat hajtottak végre a játékon, amely ugyan még mindig egy FPS a 60-as évek Amerikájában, de már közelebb áll az XCOM-stílushoz -- persze, a játék továbbra sem a megszállott rajongóknak szól, hanem érezhetően egy új közönséget szeretne megragadni. Ahogy Jordan Thomas, a játék történetéért felelős szakember fogalmazott: újraálmodták a sorozatot, megtartva a narratíva bizonyos elemeit, majd kiegészítve azt néhány új ötlettel. Így egy nagyon személyes történetet kapunk az XCOM-univerzumon belül, melyet áthat az ismeretlentől való félelem és az ellenség leküzdhetetlennek tűnő fölénye.
Amúgy hogy ezek a homokzsákok mit ki nem bírnak
BioShock Infinite-t jobban várom.