Egy anonim, Valve-közeli forrás a Journaldugamernek árult el ezt-azt a Half-Life 3 fejlesztéséről -- ezt később az OXM vette át. A játék az informátor szerint nem Episode Three, hanem számozott harmadik rész, mely egy nyílt világú, tehát sandbox FPS-sé alakult az évek folyamán. A játékmenet tele van RPG-elemekkel: akárcsak egy nagyszabású szerepjátékban, a Half-Life 3-ban is sok-sok NPC-vel találkozhatunk, akik mindenféle küldetéseket bíznak ránk. Vannak fő- és mellékes missziók, mi pedig szabadon felfedezhetjük a program virtuális világát.
A forrás a fejlesztés hosszú időtartamára is választ ad: állítólag a Valve tényleg nekiveselkedett az Episode Three-nek, ám abból egy teljes értékű folytatás lett, melyet felhígítottak az idő közben belecsepegtetett RPG-elemek. Az eredmény totális káosz lett, a csapatnak sok idejébe telt rendezni a sorokat. Mostanra minden rendben, a játék pedig valamikor 2013 után fog megjelenni, valószínűleg PC-re és nextgen konzolokra.
Figyelem: akármennyire hihetőnek is hangzik mindez, csak pletykáról van szó, a Valve hivatalos állásfoglalása szerint még mindig az Episode Three az utolsó bejelentett Half-Life játék. Mi mindenesetre örülnénk neki, ha ennek csak a fele igaz lenne -- legalább tudnánk, hogy két évig még nem szabad reménykedni a Half-Life 3-mal kapcsolatban.
A forrás a fejlesztés hosszú időtartamára is választ ad: állítólag a Valve tényleg nekiveselkedett az Episode Three-nek, ám abból egy teljes értékű folytatás lett, melyet felhígítottak az idő közben belecsepegtetett RPG-elemek. Az eredmény totális káosz lett, a csapatnak sok idejébe telt rendezni a sorokat. Mostanra minden rendben, a játék pedig valamikor 2013 után fog megjelenni, valószínűleg PC-re és nextgen konzolokra.
Figyelem: akármennyire hihetőnek is hangzik mindez, csak pletykáról van szó, a Valve hivatalos állásfoglalása szerint még mindig az Episode Three az utolsó bejelentett Half-Life játék. Mi mindenesetre örülnénk neki, ha ennek csak a fele igaz lenne -- legalább tudnánk, hogy két évig még nem szabad reménykedni a Half-Life 3-mal kapcsolatban.
Az ne zavarjon, hogy Gordon nem tud beszélni... Nélküle meg a HL számomra nem létezik. Feltételezem, ő lesz a 3. részben is a főszereplő.
Szerintem ne legyen se sandbox, se RPG elemekkel megtűzdelt a következő játék. Ha mászkálni akarok vagy szerepjátszani, akkor arra ott van 100+ másik játék, de ezt ne csesszék el ilyesmivel.
A HL pont azért jó, mert lineráis, az akciódús és a nyugis részek kellemesen váltakoznak, tehát ez nem azt jelenti, hogy unalmas lenne, pont ellenkezőleg. Változatos, szépen kidolgozott pályák, érdekes karakterek és jó sztori jellemzi mindegyik részt. Én ezért szeretem.
Szerintem, ha igaz is ez a pletyka, a Valve is a Stalker példáján felbuzdulva akar egy ilyen nonlineárisabb irányba elindulni. De szerintem semmiképp nem egy Skyrim vagy Fallout-típusú izére kell gondolni.
Az ötlet maga nem elvetendő, például a történet lezárását követően el tudnék képzelni egy előzményt, ahol mondjuk megkapnánk a sandbox világot a Combine invázió idején, amit mondjuk Barney szemszögéből játszhatnánk végig. Engem legalábbis nagyon érdekelne az univerzum történelmének ezen szakasza, és szerintem ez lenne a leginkább alkalmas rész egy ekkora játékmenetbeli újításra.
Szerintem ez kamu már, mint a sandbox FPS, tele szerepjátékos elemekkel! A sandbox FPS részemről oké lenne, de a szerepjátékos elemek nagyon nem tetszik.
Jó hogy nem mindjárt Half-Life MMO...
Viszont a 1013 utáni kiadás valóban hihetően hangzik...
2050?
Remélem, igaz ez, és a Valve-ék megerősítik.
Sőt, akkor már megmutathatnák a Left 4 Dead világában is, hogy lehet normális sandbox zombi-akciót kreálni, nemcsak olyan műfaszságot, mint a Dead Island.
Mi a fenének kell mindennek sandboxnak lenni manapság, szerepjáték elemekkel? A Half Life erőssége a lineáris, sztoriközpontú játékmenet volt. Nem kell nekem sandbox HL3.