A PC Guru 2013/12-es számában megválasztottuk az általunk legjobbnak ítélet 2013-as játékokat, döntésünk pedig végleges. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nektek, olvasóknak nem lehet véleményetek a tavalyi esztendő kínálatáról. Úgy döntöttünk, hogy ha a lapban nem is, itt, a PC Guru Online-on hallathatjátok hangotokat, megszavazva a 2013-as év legjobb videojátékait.
A szavazási kategóriákat igyekeztünk a lehető legszűkebbre venni, hogy ne bonyolítsuk túl az életet -- platformoktól függetlenül kezeltük a játékokat, csak a legfontosabb műfajokat vettük szemügyre, és nem tettünk különbséget az akció-, illetve a meglehetősen tágan értelmezhető akció-kalandjátékok stílusjegyei között sem.
Minden kategória öt nevezővel indul, nektek mindössze annyi a dolgotok, hogy kiválasztjátok a díjazásra legérdemesebbnek tartott címet. A szavazás a cikk élessé válásától kezdve vasárnap délelőtt 10 óráig tart, az eredményt pedig még aznap kihirdetjük. Győzzenek a legjobbak!
Fontos: a szavazás eredménye nem a PC Guru magazin szerkesztőségének véleményét, hanem olvasóink álláspontját tükrözi!
És ez úgy nem az igazi.
Egy GTX 780 már ma háromszor erősebb mint a konzol és jönnek majd a 800-asok igen hamar.
Hiába rajzolsz te szépen ha azt nem a világ legfejlettebb technikáján jelenited meg, akkor bukod a munkád jelentős százalékát.
De mivel nincs, igy viszont sebezhető a téma, mivel nem létezik konzolos, kompromissszummentes minőség.
A világítás pedig még csúnyábbat kap. A CryEngine ebben már rég le volt maradva, de mikor váltottak a betondzsungelre, nem jött ki olyan csúnyán. 3-ban már produkál érdekes dolgokat. A Guerilla által használt motorban minden full volumetrikus, area fényforrás, ami a raytrace visszatükröződésekkel fizikai alapon oldja meg az összes gondot. Így realisztikus és nem kell csalni, ahogy a Cryengine teszi azt sokszor, mert technikailag az előző generációban maradt. A real-time radiosity már csak egy újabb pofon.
Ennyit a technikáról. Textúrákban persze az Ultra szintet hozza, ahogy 8Gb GDDR5-től elvárja az ember. Ilyet PC-kben 2 SLI Titan-al találhat az ember.
De mondom meg sem szagolja a Crysis 3-at. Abban viszont egyetérthetünk hogy sem a KZ sem a Crysis nem egy év játéka style.
Viszont abban is egyetérthetünk hogy a Crysis 3-nak ott a helye a legjobb grafikák között, ahogy minden crysis részt a történelemben még évekig ugy emlegetnek mint a grafika alapját.
ez a real time és ez játékmenetből van :
A link szövege...
(Erre linkel egy képet a legfontosabb NPC-ről + egy képet egy random katonáról, utóbbi kinagyítva, másik teljes felbontásban. Szakadok a röhögéstől. PC GAMING MASTER RACE!!!444 Azt hittem az ilyen nagy PC-sek nem ennyire buták.
Amiben amúgy a 6 pontos Killzone sem jeleskedik. De technikáról beszéltünk.
A világítás pedig még csúnyábbat kap. A CryEngine ebben már rég le volt maradva, de mikor váltottak a betondzsungelre, nem jött ki olyan csúnyán. 3-ban már produkál érdekes dolgokat. A Guerilla által használt motorban minden full volumetrikus, area fényforrás, ami a raytrace visszatükröződésekkel fizikai alapon oldja meg az összes gondot. Így realisztikus és nem kell csalni, ahogy a Cryengine teszi azt sokszor, mert technikailag az előző generációban maradt. A real-time radiosity már csak egy újabb pofon.
Ennyit a technikáról. Textúrákban persze az Ultra szintet hozza, ahogy 8Gb GDDR5-től elvárja az ember. Ilyet PC-kben 2 SLI Titan-al találhat az ember.
Akkor megint csak van ott valami bibi XD
Real time, mielőtt még menne a keménykedés ;)
Crysis-ban is találni olyat ami gyengébb, mint a többi. A gáz igazából az, hogy a Guerilla Games egy a félmilliós gépekhez képest (amin úgy néz ki a Crysis, ahogy linkelted, legalábbis stabil 40 FPS-el) egy gyengébb vassal hozták ki ezt. A konzolon pedig csak szebb játékok lesznek.
A Battlefield-et pedig egyenesen kiröhögi a Killzone.
ez a real time és ez játékmenetből van :
A link szövege...
Szóval 1-0 a Crysis-nak, mert grafikában brutálisan veri. Mint játék egál az állás.
De egyébként nézd meg magad is :
A link szövege...
Real time, mielőtt még menne a keménykedés ;)
Crysis-ban is találni olyat ami gyengébb, mint a többi. A gáz igazából az, hogy a Guerilla Games egy a félmilliós gépekhez képest (amin úgy néz ki a Crysis, ahogy linkelted, legalábbis stabil 40 FPS-el) egy gyengébb vassal hozták ki ezt. A konzolon pedig csak szebb játékok lesznek.
A Battlefield-et pedig egyenesen kiröhögi a Killzone.
Szóval 1-0 a Crysis-nak, mert grafikában brutálisan veri. Mint játék egál az állás.
Amiben amúgy a 6 pontos Killzone sem jeleskedik. De technikáról beszéltünk.
De ennél még viccesebb KZ képek is vannak , mint amit előbb mutattam. Egyszerűen nem lett akkora durranás ezen nem tudom mit nem tudsz megérteni.
Hiányoltam is legalább egy indie játékot, ezért hoztam fel a Killzone-t, mert azt gondoltam, technikai szemmel néztétek.
De egyébként nézd meg magad is :
A link szövege...
Kérlek...
Hiányoltam is legalább egy indie játékot, ezért hoztam fel a Killzone-t, mert azt gondoltam, technikai szemmel néztétek.