Ez nem egy interactive fiction, de egy point’n’click kalandjáték, ami az alkotónak egy hosszabb lélegzet(vétel)ű munkája, de így sem hosszabb 15 percnél, de max. fél óránál. Az óceán mélyén kutatjuk az élet eredetét mint keresztény tudósok, de azért hitelt adva némileg a babonáknak is. Elindulunk hát a víz alatti laboratóriumunkból, hogy az ősi élet után kutassunk. Van egy hálónk, amivel egyre ősibb halakat fogunk, és átkutathatjuk a tengerfeneket régészeti leletekért. Egy idő múlva jöttem rá, hogy minden lépésnél kutatni kell, ugyanis a bejárható terület nem túl nagy. Egy idő múlva víz alatti lény jelenik meg, egy isteni küldött, aki arra próbál rávenni, hogy ne kutassunk tovább, de mi csak kutatunk, így jutunk el a végkifejlethez, ami nekem a lovecrafti Ctulhu történetekre hajazott kissé, a megoldását tekintve. A játék horror és sci-fi elemeket ötvöz némi gyűjtögetős kalandjáték beütéssel, menüvezérelt irányítással megvalósítva.

https://pantagruel.itch.io/water-womb-world