Már a játék telepítése is furcsa: az új matéria belemászik az eredeti könyvtárba, ám a mentés és a profil új helyre kerül, és ha megpróbálod a régi játékállást átmásolva folytatni ott, ahol régen abbahagytad, a cucc azonnal összeomlik. Sebaj, úgyis a nóvumokra vagyunk kíváncsiak... A következő döbbenet, hogy még mindig olyan „fürge” a játék a töltögetéseknél, mint egy benyugtatózott, életunt, sánta csacsi. A grafikát tekintve csak egy csomó új opció és utószűrő (bloom és társai) változott, más alig, a karakteranimáció még mindig gáz, a „terepasztal” sivár és hangulattalan, főleg a települések röhejesek továbbra is, az MI, az útkeresés, a formációk tartása újfent erősen kritizálható. Egyetlen új kampányt kapunk, melyben a zöldbőrűeket (ork és goblin vegyesválogatott), valamint a hegyesfülűeket (dark elf) irányíthatjuk, kiknek útja összefonódik – pár órára, ugyanis összesen 4 (egy kitérővel 5) „juss el A-ból B-be” pálya, és mindennek végén egy várostrom vár ránk (van egy orvgyilkosos, osonós misszió is, ám az a játékmechanizmus és irányítás gondjai miatt maga a pokol). A kamerát még mindig folyton adjusztálni kell, maradt a Total War-féle, amúgy életképes mechanizmus is (tiszta harc, haderőépítés, vásárlás a közbeeső városokban), a csapatösszeállítás butasága (lásd az alapjátékról írt tesztemet), és még sorolhatnám. Van pár kényelmi dolog, akad egy-két hálás javítás (immár a jutalomkincseket nem kell összekaparni a harcmezőn, a győzelem után automatikusan megkapod ezeket), a multiban is vár ránk egy új mód, a World Domination – de valahogy még mindig nem az igazi a cucc. Sajnos továbbra is csak egyetlen kifejezéssel tudnám jellemezni: unalmas. Persze a rajongóknak érdemes kipróbálniuk, lesz, akinek tetszeni fog, de a többek között a Relic nevével fémjelzett műfajban (hogy az univerzumnál maradjak) ez édeskevés...
Warhammer: Mark of Chaos - Battle March
Már a játék telepítése is furcsa: az új matéria belemászik az eredeti könyvtárba, ám a mentés és a profil új helyre kerül, és ha megpróbálod a régi játékállást átmásolva folytatni ott, ahol régen abbahagytad, a cucc azonnal összeomlik. Sebaj, úgyis a nóvumokra vagyunk kíváncsiak... A következő döbbenet, hogy még mindig olyan „fürge” a játék a töltögetéseknél, mint egy benyugtatózott, életunt, sánta csacsi. A grafikát tekintve csak egy csomó új opció és utószűrő (bloom és társai) változott, más alig, a karakteranimáció még mindig gáz, a „terepasztal” sivár és hangulattalan, főleg a települések röhejesek továbbra is, az MI, az útkeresés, a formációk tartása újfent erősen kritizálható. Egyetlen új kampányt kapunk, melyben a zöldbőrűeket (ork és goblin vegyesválogatott), valamint a hegyesfülűeket (dark elf) irányíthatjuk, kiknek útja összefonódik – pár órára, ugyanis összesen 4 (egy kitérővel 5) „juss el A-ból B-be” pálya, és mindennek végén egy várostrom vár ránk (van egy orvgyilkosos, osonós misszió is, ám az a játékmechanizmus és irányítás gondjai miatt maga a pokol). A kamerát még mindig folyton adjusztálni kell, maradt a Total War-féle, amúgy életképes mechanizmus is (tiszta harc, haderőépítés, vásárlás a közbeeső városokban), a csapatösszeállítás butasága (lásd az alapjátékról írt tesztemet), és még sorolhatnám. Van pár kényelmi dolog, akad egy-két hálás javítás (immár a jutalomkincseket nem kell összekaparni a harcmezőn, a győzelem után automatikusan megkapod ezeket), a multiban is vár ránk egy új mód, a World Domination – de valahogy még mindig nem az igazi a cucc. Sajnos továbbra is csak egyetlen kifejezéssel tudnám jellemezni: unalmas. Persze a rajongóknak érdemes kipróbálniuk, lesz, akinek tetszeni fog, de a többek között a Relic nevével fémjelzett műfajban (hogy az univerzumnál maradjak) ez édeskevés...
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.