Innen indul a kaland, melynek során ugyan túl sok minden nem derül ki (oké, fény derül egy titkos, végtelenül gonosz társaságra, de hogy pontosan ki és főleg miért szemétkedik a néppel, az nem tisztázódik). 11 pálya vár ránk, melyből három-négy fantasztikus élmény (a múzeum, a vidéki fogadó vagy a fényvesztéssel operáló mágus erősen Bioshock-hangulatú birodalma), ugyanennyi viszont minimum felejthető, de inkább teljesen anti-condemnedes. Vannak olyan szintek, ahol végig gépfegyverrel fogunk hentelni, és van olyan pálya is, amiben semmi horror-elem nem tűnik fel – ilyenkor olyan a játék, mint egy közepes tucat-FPS.
Amikor viszont működik, akkor lehengerlő: végtelenül óvatosan megyünk előre, hisz bármelyik sarok mögül előugorhat valaki. A közelharcon fejlesztettek, immár lehet kombózni, védekezni, hajigálni, de lényegesen jobb nem lett a rendszer. Ütögettem, néha kombózni is tudtam, egy csomó új eszközt élvezettel használtam (baseball-ütő, tekegolyó), de valahogy nem éreztem úgy, hogy teljesen profin irányítok mindent…
Sasa másvéleménye
Szinte minden tekintetben egyetértek Grath-tel annak
ellenére, hogy nálam a Condemned beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A játék
sokkal hangulatosabb lett, a kamerakezelés miatt végig az volt az érzésem, hogy
a főhős bőrébe bújtam, a grafika sokkal szebb, mint elődjében, a harcrendszere pedig
tényleg nem tökéletes, de jobb mint az első részben lévő gombnyomkodás. Ergo
minden elemében fejlődött mégsem érdemel 80%-nál többet. Hogy miért? Mert ma
mindez kevés, mert sokkal többet ki lehetett volna belőle hozni. Ettől
függetlenül az utóbbi évek legfélelmetesebb játéka!
80%
A grafika fényévekkel lett szebb – a képeken nem feltétlenül jön át, hisz minimum tíz effekt „szennyezi” a látványt. A hangok megint a frászt hozzák az emberre, a hangulat pedig főleg ennek köszönhetően horror a négyzeten. Aki kibírja például a babagyáras helyszínt összerezzenés nélkül, az nem ember, hanem robot. Mindent összevetve nem lett rossz a Bloodshot, de nekem kis csalódás lett, valahogy többet vártam. Jobb sztorit, jobb harcot, még több helyszínt, és sokkal kevesebb lövöldözést (ráadásul végigjátszás után megnyílt a végtelen lőszeres játékmód – hát kösz!). Persze akinek bejött az első rész, érdemes beruháznia rá, hisz rosszabb semmiképpen sem lett!