Srácok megjött az új Titanfall uptdate amiben megtalálhatók végre a titán testreszabásához szükséges funkciók. Be lehet állítani milyen hangja legyen a titan osnek (szerintem az eredeti a legjobb) matricákkal "szabhatjuk testre" a kinézetét (egy kicsit komolyabb is lehetne ez a fajta rendszer). Kaptunk egy új játékmódot ami a Marked Death névre hallgat nagyon jó kis móka főleg amikor te vagy a halálra jelölt. Valamint érkeztek új Burn Cardok (bár én még nem találkoztam velük) és kaptunk még egy két új loading screent amik akár háttérképnek sem utolsók. Na meg egy két bug javítása és egyéb teljesítménybeli apróság amiről bővebben a játék weboldalán olvashattok.
Megvettem az Expedition dlc-t, de valamiért azon a 3 pályán, amit ad a kieg egy nagyon idegesítő sistergő hangot hallok. Mit lehet ezzel kezdeni, hogy ne legyen ez a sistergés?
Én a megjelenés után pár nappal meg is vettem.
Nekem bejött a játék. Mondjuk egy jó ideje nem játszottam vele, de ha elő veszem akkor élvezem minden percét.
Számomra is felüdülés ez a játék. Kevés pluszt ad hozzá az eddig játékok multi vonulatához, de az a kevés szerintem nagyon ott van. Vannak multis játékok amik pont emaitt emelkednek ki, kevesebb több. Van amibe pedig bele raknak kis millió újítást, mert hát ha azzal érvényesülhetnek, de még rosszabb lesz a végeredmény. Konkrét neveket nem írok, mert keresztre feszítenek.
Számomra az egyik kedvenc multis játék, azon NAGYON kevés közül.
Tényleg ahogy írta Xandros, azt a pár lyukat tönjék be és a játék tökéletes lesz.
A CS-n, Left 4 Dead-n és Battlefield 3-on nevelkedett lelkemnek felüdülés volt elkezdeni játszani vele. Pont annyi újdonság van benne, amennyire szüksége volt az FPS-műfajnak. Ugyan tartalmilag itt-ott egyenlőre light-tos, de azért bízom benne hogy az ingyenes frissítések és a season pass-betömködi majd ezeket az apró lyukakat. Ami viszont érdekes, hogy hiába "TITAN"FALL-a játék neve, én mégis a gyalogos harcot élvezem a legjobban.
Engem teljes mértékben hidegen hagy ez a játék! Néztem róla videókat, meg megnéztem az Ezzel játszunk videót, de számomra rideg és üres!
Maga a pályatervezés nem rossz, a parkour-os mutatványoktól tényleg pörgős a játék! Szerintem túlságosan is pörgős!
A három titán kevés szerintem, állítólak fegyverekből sincs sok! Ez az öncélzó pisztoly meg egyszerűen nevetséges!
50 gb hangoknak??? Ez igen érdekes! Kíváncsi lennék mi tudnak ezek a hangok?
Én úgy vélekedek túlságosan agyon hypolták ezt a játékot!
Biztos jó szórakozás egy darabig de magamat ismerve hamar megunnám!
Ez egy vélemény, nem próbáltam ki a játékot videók alapján raktam össze a képet!
Akit érdekel az úgyis megveszi/megvette
Nem vagyok egy multihuszár, igazából nálam a standard Q3 és CS a nyerő, de ez a játék videók alapján nagyon bejövős, kár, hogy nincs hozzá gépem...de ha lesz mindenképp beruházok rá!
Engem teljes mértékben hidegen hagy ez a játék! Néztem róla videókat, meg megnéztem az Ezzel játszunk videót, de számomra rideg és üres!
Maga a pályatervezés nem rossz, a parkour-os mutatványoktól tényleg pörgős a játék! Szerintem túlságosan is pörgős!
A három titán kevés szerintem, állítólak fegyverekből sincs sok! Ez az öncélzó pisztoly meg egyszerűen nevetséges!
50 gb hangoknak??? Ez igen érdekes! Kíváncsi lennék mi tudnak ezek a hangok?
Én úgy vélekedek túlságosan agyon hypolták ezt a játékot!
Biztos jó szórakozás egy darabig de magamat ismerve hamar megunnám! Ez egy vélemény, nem próbáltam ki a játékot videók alapján raktam össze a képet!
Akit érdekel az úgyis megveszi/megvette
Úgy láttam hogy még nincs topicja amin meg is lepődtem úgyhogy csináltam is neki egyet,illetve akkor írok is róla pár sort azoknak akik nem nagyon ismernék a játékot.Szóval a Titanfallt a 2013-as E3-on jelentették be,ez lesz a Respawn Entertainment első játéka,ám nem újonc fejlesztőkről van szó,ugyanis ők az Infinity Ward-ból váltak ki(Call of Duty sorozat fejlesztői).A Titanfall-t az EA Games adja ki és 2014 Márciusában fog megjelenni,nálunk egész konkrétan 14.-én PC-re és Xbox One-ra,illetve nem sokkal később Március 28.-án Xbox 360-ra.A játék leginkább a Call of Duty a Tribes és a Mechwarrior játékok keverékeként írható le,pörgős játékmenetét pedig az Unreal Tournament-ekéhez tudnám leginkább hasonlítani.Na de miért is van ez így?Ugye mint mondtam a fejlesztők a Call of Duty játékokon dolgoztak ez előtt,ez meg is látszik a menün,a szerverkeresőn,magán az egész interface-en,a scoreboard a hit marker,a fegyverek irányzékai,a loadoutok testreszabása,a fegyverek tuningolása mind a CoD játékok érzéseit keltik,ám ezúttal katonáink(vagyis pilotjaink)hihetetlenül gyorsan képesek sprintelni és nagyokat képesek ugrani jetpackjük segítségével,úgy ahogy a Tribes játékokban,bár azért akkorát nem tudunk ugrani.Falakon is képesek vagyunk futni,akárcsak a Mirror's Edge-ben vagy épp a Prince of Persia sorozatban.Ámde a játék legnagyobb különlegessége hogy képesek vagyunk lehívni hatalmas ember alakú mech-eket a csatamezőkre,amelyek fölött átvehetjük az irányítást.Ezeket hívják a játékban "Titan"-oknak.Leginkább az Avatar lépegetőihez tudnám hasonlítani őket hiszen ahogy mondtam ember alakjuk van,kezükben akárcsak ott nagyméretű fegyverek vannak,tehát fegyvereik nincsenek ráforrasztva a vázra,hanem a saját "kezükben" fogják meg azokat.Akárcsak pilotunkat úgy Titanunkat is személyre szabhatjuk,jelenleg amikor ezt írom 3 fajta Titánról tudunk:Az Atlasról amelyet a bétában is kipróbálhatunk,a Stryderről amely egy fürge de kevésbé páncélozott Titán és ennek ellentétéről az Ogre-ről amely egy lassú ám de rendkívül páncélozott nagy darab Titán lesz.A Titánoknak is sokféle fegyverük lesz,ezeket testre is szabhatjuk:Chaingun,40mm Cannon,Quad Rocket,Arc Cannon,Sniper,Shotgun és még1 fajta rakétavetőre számíthatunk a teljes játékban.Ezen felül másodlagos fegyverként rakétákat lőhetünk a hátunkról,ennek van hőkövető változata is,amely használata esetén elsőként be kell mérnünk az ellenséges Titánt.Különleges képességei a Titánoknak és a pilótáknak is van,ezekből is kaphattunk pár ízelítőt a bétában.Titánok például képesek megállítani a levegőben a feléjük érkező lövedékeket majd azt visszaküldeni az ellenség arcába,aki látta a District 9 című filmet,annak ez egy jelenetből ismerős lehet.Pilotként pedig például láthatatlanná tudunk válni egy rövid időre,de természetesen sok más képesség is lesz majd a teljes játékban.A másik érdekesség hogy a játékosok mellett AI által vezérelt ellenfelek és csapattársak is lesznek a pályán,ezeknek két fajtája van,a gruntok és a spectre-k.Mind a kettő rendkívül gyenge,tulajdonképpen olyanok mint a mobákban a creepek,pontokért farmolhatjuk őket,illetve ölésükkel csökken a cooldown a Titánunk lehívásához.A gruntok sima katonák a spectre-k pedig droidok,kicsit több lövés kell nekik mint a gruntoknak.A bétában 3 játékmód szerepelt:Attrition,Last Titan Standing és Hardpoint Domination.Az utolsó a battlefield játékokból ismert pontfoglalás,a Last Titan Standing esetében mindenki Titánban kezd,a cél az ellenfél csapat összes Titánját megsemmisíteni,amelyik csapatnak ez sikerül az nyer.Az Attrition hasonló a TDM-hez,csak meg van adva hogy mennyi pontot kapunk Titán,Pilot és AI által vezérelt katonák leölésért.A meccsek végén van egy outro ahol a vesztes csapat megpróbál elmenekülni a kimenekítési pontra,a győztes pedig megpróbálja megakadályozni ezt.Visszaszámlálás után a térképen megjelölt pontra leszáll egy szállító űrhajó,ahova beszállnak a vesztes csapat addig eljutott tagjai,a győztes csapatnak lehetősége van szétlőni azt.Ezek mellett még a teljes játékban lesz majd sima TDM és CTF játékmód is.A teljes játékban 15 pálya fog helyet kapni,ebből 2őt ki is próbálhattunk a bétában,az Angel City és a Fracture nevezetűt.A játékhoz terveznek DLC-ket,az első a játék megjelenése után 45 nappal a második pedig 120 nappal fog érkezni.A Béta teszt Február 19.-ig tart és mikor ezeket a sorokat írom már nyílt,azaz bárki számára kipróbálható,csupán egy Origin account szükséges hozzá.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.