Akik figyelemmel kísérik a PGO-ról letölthető javítások listáját, azok már biztos több alkalommal belebotlottak az Unreal Tournament 3 első javításának béta verzióiba. A legutóbbi - negyedik - változat épp a tegnapi nap látott napvilágot. Ma pedig már le is tölthetitek a végleges, 1.1-es verziót, hiszen az Epic végre úgy érezte, hogy elegendő tesztelésnek és bugírtásnak vetették alá ezt a foltot. A legutóbbi béta patchnél leírtakhoz képest nem változott a (több oldal hosszú) tartalom, így itt most csak címszavakban, néhány példával kiegészítve mondom el, hogy a játék mely elemeiben történt javulás:
- játékmenet (játékosok méreteinek változása, víz alatti gránát robbanása, fegyverek tulajdonságainak változása),
- mesterséges intelligencia (AI célzása, darkwalker irányítása, véletlen baráti tűz, kiadott parancsok teljesítése),
- visszajátszások (már leállítható a visszajátszás, törlési lehetőség a visszajátszás menüben),
- szerverkereső (már csatlakozhatunk nézőként is, szűrési lehetőség a dedikált szerverek számára, megjelent egy Kedvencek menü),
- kezelőfelület (bővített beállítások menü, ping kijelzése az eredményjelző táblán, billentyűk beállításának hibái),
- HUD (Duel játékmódban a kijelző hibái, a megölt játékos már látja milyen fegyverrel végeztek vele),
- többjátékos mód, hálózati kód (konzol parancsok javítása, statisztikák helyes rögzítése),
- szerver adminisztráció (dedikált szerverek már nem kérik a CD kulcsot, játékosok letiltása, kirúgása javítva lett),
- térképek javítása (beragadó botok, javított bot AI a Torlan pályán),
- hadjárat, Co-op játékmód (egy bug miatt néha túl sok botot állított be a gép a Co-op meccseknél),
- moddolás (javították a PS3 modok támogatását, javított szerkesztőprogram).
Aki kíváncsi a javítások teljes listájára,az kattintson a Patch információkra.