Amint egy korábbi hírünkben már olvashattátok, a közelmúltban megjelent Unreal Tournament 3 sajnos nagyon sok kisebb-nagyobb hibával került a boltok polcaira, melyek javításán gőzerővel dolgoznak a fejlesztők. Egy béta állapotú javítás már napvilágot is látott.
Játékmenetbeli javítások:
- megváltoztatták néhány egység méretét,
- tetszhalálnál (feign death) előforduló hiba javítása,
- vízben robbanó gránát hibájának javítása,
- növelték a Hellbender hátsó lövegének sebzését,
- csökkent a Goliath gépfegyverének tűzgyorsasága, és kicsit nőtt a sebzése,
- warfare játékmódban előforduló hiba javítása,
- Flak Cannon, Rocket Launcer, Shock Rifle többet sebez Manta és Viper ellen,
- a Hellfire SPMA ágyúja már nem tud keresztüllőni a falon,
- már nem tudunk véletlenül elváltani a rakétavetőről, amikor épp a harmadik rakétát töltjük be a fegyverbe.
Mesterséges Intelligenciát érintő javítások:
- javított bot AI a darkwalker irányítása közben,
- változtattak a botok hangüzeneteinek gyakoriságán,
- változtattak a botok célzásán,
- már nem fordul elő, hogy a baráti botok megtámadják a játékost, aki épp ellopott egy ellenséges járművet,
- előfordult, hogy a botok nem teljesítették a "hold this position" parancsot megfelelően - javítva.
A fentieken túlmenően a patch számos más javítást is tartalmaz. Rengeteg egyéb mellett javítottak a kezelőfelületen, a térképeken, visszajátszások kezelésén, a hálózati problémákon, a szerverkereső hibáin stb. Akit érdekel a teljes lista, az a fenti "Patch információkra" kattintva elolvashatja.