A Two World egész jó kis szerepjáték lett volna, ha nem félkészen, szinte béta állapotban adják ki. A most megjelent javítás tovább foltozza ezt az igencsak bugos játékot. Tartalom:
- a lovak vezetése javítva lett,
- lassabb lett a karakterfejlődés a 25. szint után,
- 2000 HP felett lassabb a regenerálódás,
- Death Strike képesség - lopakodás módban a strike gomb megnyomásásval használható,
- Critical hit képesség javítva,
- nem lehet 32000-nél nagyobbat sebezni,
- a nekromancia varázslatok ki lettek egyensúlyozva,
- csak öt mágikus booster (erősítő) hatás lehet érvényben egyszerre,
- ha ölsz egy városban, akkor amikor legközelebb visszatérsz a településre, az őrök felszólítanak, hogy fizess, és nem támadnak meg automatikusan,
- a városokban nem támadnak fel a halott NPC-k,
- a felsőbb szintű szörnyek ki lettek egyensúlyozva,
- csapdákat állítottak néhány láda és szekrény mellé,
- már nem vagyunk halhatatlanok víz alatt,
- előfordult, hogy nem tudtunk bemenni egy barlangba Ashos-tól északra - javítva,
- multiplayer lag javítva,
- többjátékos módban nem kapunk túlzottan sok skill pontot a harcok után,
- friendly fire kikapcsolva RPG módban (játékosok nem sebezhetik egymást),
- nem használhatunk újraélesztés varázslatot játékosokon,
- játékosok megöléséért nem kapunk XP-t,
- nem fegyverezhetünk le más játékost,
- nem fagyazhatunk meg/állíthatunk meg más játékost varázslattal,
- a többjátékos RPG módban a küldetéseket minden játékos megkapja, a tapasztalati pont pedig elosztódik a játékosok között,
- a barbár berserk képessége 5-tel gyengébb lett játékos-játékos elleni harcban,
- a ládák és szekrények zárját nehezebb feltörni többjátékos módban,
- a szerverek közötti pénzmozgást megoldották,
- több térképet kijavítottak (hiányzó tárgyak, objektumok),
- minden játékos-játékos elleni aréna (PvP aréna) elérhető már a kezdetektől.