A játékmenet persze nem sokban különbözik a klasszikus StarCrafttól. Most is egy gyors, rushra kihegyezett RTS-t kapunk, csak épp látványos 3D-s grafikával és új egységekkel. Akik annak idején szerették az SC-t, otthonosan mozognak a folytatásban, akik pedig nem találkoztak a '98-as klikkelőbajnoksággal, az alapoktól tanulhatják újra a játékipar talán legjelentősebb stratégiáját.
A StarCraft 2: Wings of Liberty emberi kampánya egyébként Jim Raynorra összpontosít, aki Sarah elvesztése óta nem találja önmagát. A sztori annak ellenére is hozza a megszokott Blizzard-szintet, hogy a StarCraft 2-t azonnal eSportjátéknak szánta az amerikai fejlesztőcsapat, azaz a Battle.net támogatása nemcsak adott, hanem szó szerint elengedhetetlen (értsd: folyamatos internethozzáférés nélkül a StarCraft 2: Wings of Liberty nem játszható).
A StarCraft 2: Wings of Libertyt két kiegészítő követi: a StarCrfat 2: Heart of the Swarm (zerg expanzió) és a StarCraft 2: Legacy if the Void (protoss expanzió). Persze az alapjáték nélkül egyik sem futtatható, így annak ellenére sem kezelhetők teljes értékű programként, hogy sok új egységet, komplett sztorit és pár játékmetetbeli módosítás is eszközölnek.
Sztem 20009-10 legjobb stratégiája lesz
Még talán 2005-ben is azzal játszottam.
Várom ezt a második részét, remélem ez is megállja majd a helyét.
Az 1 is nagyon jó volt ez biztos tarolni fog.
Mondjuk még elég erős gépem nincs hozzá de már tervezem az újítást.
2009.09.26
Gondolom elég durva gépigénye lessz.