A játékmenet persze nem sokban különbözik a klasszikus StarCrafttól. Most is egy gyors, rushra kihegyezett RTS-t kapunk, csak épp látványos 3D-s grafikával és új egységekkel. Akik annak idején szerették az SC-t, otthonosan mozognak a folytatásban, akik pedig nem találkoztak a '98-as klikkelőbajnoksággal, az alapoktól tanulhatják újra a játékipar talán legjelentősebb stratégiáját.
A StarCraft 2: Wings of Liberty emberi kampánya egyébként Jim Raynorra összpontosít, aki Sarah elvesztése óta nem találja önmagát. A sztori annak ellenére is hozza a megszokott Blizzard-szintet, hogy a StarCraft 2-t azonnal eSportjátéknak szánta az amerikai fejlesztőcsapat, azaz a Battle.net támogatása nemcsak adott, hanem szó szerint elengedhetetlen (értsd: folyamatos internethozzáférés nélkül a StarCraft 2: Wings of Liberty nem játszható).
A StarCraft 2: Wings of Libertyt két kiegészítő követi: a StarCrfat 2: Heart of the Swarm (zerg expanzió) és a StarCraft 2: Legacy if the Void (protoss expanzió). Persze az alapjáték nélkül egyik sem futtatható, így annak ellenére sem kezelhetők teljes értékű programként, hogy sok új egységet, komplett sztorit és pár játékmetetbeli módosítás is eszközölnek.
Amúgy nekem nagyon bejön ez a játék.
A hangulatta szereintem is abszolút ott van. Grafikailag szerintem hozza
a kötelezőt, a hangok is teljesen rendben vannak. Csupán ennyi idő elteltével
és ekkora hírverés után kicsit többet vártam ennyi az egész.
Mindent összevetve egy nagyon igényes munka, ajánlom mindenkinek!
Haver...
Először is: tisztelet.
Másodszor: az első Starcraft -al rengeteget játszottam. Mind a három
fajjal igen sokat nyomtam. Ennyi idő után azért már láttunk egyet s mást,
ugye... Javaslom Haver előbb tájékozódj egy kicsit, mielőtt valakit ismeretlenül lehülyézel!
Eszméletlen jó a története.A Blizzard még mindíg érti a dolgát
Többet vártam. Egy ekkora névtől mindenképp.