A Frozenbyte meglehetősen messzire evezett a Shadowgrounds sorozattól és a Trine-tól, amikor belekezdett a Shadwen fejlesztésébe, hiszen a cím egy lopakodásra épülő akciójátékot takar, amiben nem fegyverrel kell ölni, hanem ésszel. A játék egymás után kínálja fel a különböző, morális döntéseket: a nehéz helyzetekben hozott választások befolyásolják a két főszereplő viszonyát.

A Shadwen az Assassin's Creed széria legjobb pillanatait idézi meg, szabadon lehet mozogni az adott területen, fel lehet mászni az épületek tetejére is, hogy onnan körülnézve tekintsük át a szituációt. A programban helyt kapott az időmanipulálás, az eseményeket vissza lehet tekerni pár másodperccel, így ki lehet javítani egy elrontott cselekvést. A játék baráti gépigénnyel rendelkezik, így mindenki kipróbálhatja, akár egy gyengébb konfiguráción is.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!