Dead or Alive Online
Bár a Tomonobu Itagaki által tervezett DoA leginkább a
csajokról híresült el, azért tisztázzuk: ez egy adrenalindús pofozkodós, a
távol-keleti harcművészeteken alapuló cím, melyben kiadós, heves párbajokat
lehet vívni ellenfeleinkkel. Legjellegzetesebb eleme az ellencsapás, melyben
hátrálva és védekezve támadhatunk, persze ehhez jó időzítésre, reflexekre van
szükség, a másik pedig a kő-papír-olló mentalitás, az egyszerű, sematikus
irányítás és kombók együttese. Mindez azt eredményezi, hogy a játék az ellenfél
stílusának kiismerésére és az említett jó időzítésre helyezi a hangsúlyt. A hét
és félmilliós eladással büszkélkedő széria jelenleg a negyedik résznél tart (az
ötödiket X360-ra tavaly novemberben jelentették be), plusz volt egy
strandröplabdás mellékága is, melyben tovább lehetett gusztálni a csajokat ne
tagadjuk, hogy a DoA egyik vonzereje mégiscsak az, ahogy a szebbnél szebb
leányzók ugrabugrálva csépelik egymást...
A Shanda Interactive
Entertainment Limited, Kína elsőszámú interaktív-szórakoztatóipari
médiavállalkozása ma bejelentette, hogy megállapodott a Tecmóval a Dead or
Alive Online elkészítésére. Mint a címből is kiderül, a cucc a hálózatos
üzemmódra építkezik és azon kívül, hogy a DoAO egy online PC-s játék
karakterisztikájának jegyeit hordozza, többet nem is árultak el róla. A
fejlesztőcsapat nem a konzolos verziókat hegesztő Team Ninja lesz, hanem a
Lievo Studio, a Tecmo online játékokra specializált teamje, a Shanda pedig a
működtetéshez szükséges hátteret, infrastruktúrát, szolgáltatáscsomagot
biztosítja. A játék elsőként Kína, Hongkong, Makaó területén fog debütálni,
mégpedig nem meglepő módon a 2008. augusztus 8-án induló pekingi olimpia előtt,
a sportesemény lázában égő ázsiaiak harci kedvét kiaknázandó. Amint a bevezetés
ebben a régióban megtörténik, a Shanda kinyitja a játékot a világ többi része
felé is, ám ennek pontos dátumát meg nem ismerjük. A dolog mindenesetre
bíztató, bár én egy offline megoldásnak még jobban örültem volna, de ne legyünk
telhetetlenek...
csajokról híresült el, azért tisztázzuk: ez egy adrenalindús pofozkodós, a
távol-keleti harcművészeteken alapuló cím, melyben kiadós, heves párbajokat
lehet vívni ellenfeleinkkel. Legjellegzetesebb eleme az ellencsapás, melyben
hátrálva és védekezve támadhatunk, persze ehhez jó időzítésre, reflexekre van
szükség, a másik pedig a kő-papír-olló mentalitás, az egyszerű, sematikus
irányítás és kombók együttese. Mindez azt eredményezi, hogy a játék az ellenfél
stílusának kiismerésére és az említett jó időzítésre helyezi a hangsúlyt. A hét
és félmilliós eladással büszkélkedő széria jelenleg a negyedik résznél tart (az
ötödiket X360-ra tavaly novemberben jelentették be), plusz volt egy
strandröplabdás mellékága is, melyben tovább lehetett gusztálni a csajokat ne
tagadjuk, hogy a DoA egyik vonzereje mégiscsak az, ahogy a szebbnél szebb
leányzók ugrabugrálva csépelik egymást...
A Shanda Interactive
Entertainment Limited, Kína elsőszámú interaktív-szórakoztatóipari
médiavállalkozása ma bejelentette, hogy megállapodott a Tecmóval a Dead or
Alive Online elkészítésére. Mint a címből is kiderül, a cucc a hálózatos
üzemmódra építkezik és azon kívül, hogy a DoAO egy online PC-s játék
karakterisztikájának jegyeit hordozza, többet nem is árultak el róla. A
fejlesztőcsapat nem a konzolos verziókat hegesztő Team Ninja lesz, hanem a
Lievo Studio, a Tecmo online játékokra specializált teamje, a Shanda pedig a
működtetéshez szükséges hátteret, infrastruktúrát, szolgáltatáscsomagot
biztosítja. A játék elsőként Kína, Hongkong, Makaó területén fog debütálni,
mégpedig nem meglepő módon a 2008. augusztus 8-án induló pekingi olimpia előtt,
a sportesemény lázában égő ázsiaiak harci kedvét kiaknázandó. Amint a bevezetés
ebben a régióban megtörténik, a Shanda kinyitja a játékot a világ többi része
felé is, ám ennek pontos dátumát meg nem ismerjük. A dolog mindenesetre
bíztató, bár én egy offline megoldásnak még jobban örültem volna, de ne legyünk
telhetetlenek...
kapcsolódó játékok
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.