Az Invitation című videó, amelyben a Microsoft látványosan, lényegre törően és úgyszólván hívogatóan prezentálja az Xbox One képességeit, nekünk, magyaroknak is nyújt érdekességet, annak ellenére, hogy nálunk valószínűleg csak jövőre jelenik meg a konzol. Az egyik jelenet ugyanis a budapesti Keleti pályaudvaron játszódik, méghozzá Spockkal (Zachary Quinto) a főszerepben.
Persze az egy füst alatt a Titanfall, a Dead Rising 3, a Forza 5 és a FIFA 14 játékokat is reklámozó videó nem volt olcsó, a film minőségű CGI és a maszkok is sokba kerültek, de Quinto és Steven Gerrard, a Liverpool FC csapatkapitánya sem valószínű, hogy öt centért szerződött le. Mi több, a The Guardian értesülései szerint a Microsoft 100 millió dollárt áldozott az Xbox One reklámkampányára, ami rekord az Xbox történelmében.
A microsoft lehet hogy felvásárolt néhány exlúzív címet. de szerintem azért néhány később biztos multiplatform lesz.
A microsoft lehet hogy felvásárolt néhány exlúzív címet. de szerintem azért néhány később biztos multiplatform lesz.
ha nem elvakult xbox és microsoft rajongó vagy, aki csak az xbox-ot hajlandó elfogadni és az ilyen hozzászólásokkal csak rosszmájúskodni akar, akkor érdemes megnézned ezt a videót. ha reálisan gondolkodik az ember, észreveszi a különbséget a két reklám között. ha mégis kevés realitással rendelkezel, akkor is nézd meg, mert szerintem (!!!) kicsit jobb munkát csinált a sony, kisebb költségvetésből.
(megjegyzem, nem vagyok sem xbox sem playstation fan, én konzolon szeretek játszani, mindegy ki csinálta és hogyan néz ki)
XboxOne??
Inkább erről kellene beszélnünk.
Egy hazai helyszínekkel megtűzdelt reklámtól még nem fogom lecidázni magam az előbbi kérdés tudatában.
XboxOne??
Inkább erről kellene beszélnünk.
Egy hazai helyszínekkel megtűzdelt reklámtól még nem fogom lecidázni magam az előbbi kérdés tudatában.
Amit meg beleölnek pár óra alatt simán visszatermeli a konzol a startnál(, ha nem kevesebb).