A fent említett változás természetesen a játék összes elemére kihat, ugyanis a programozók az alapoktól írtak újra mindent, a játékmenettől az irányításon át a kezelőfelületig. A sajtóközlemény kiemeli, hogy az univerzum soha nem volt ennyire lélegző, élő és részletesen kidolgozott -- no és keresztül-kasul bejárható, felfedezhető; az akciók még hevesebbek lesznek, a kereskedés részletesebben kidolgozott, az utazás gyorsabb és szórakoztatóbb, így az Egosoft reményei szerint az X Rebirth teljesen új élményt és sok tucatnyi játékórát ígér, olyan kalandot, melybe könnyű belevágni, de nehéz abbahagyni.
A játék előreláthatólag 2011 negyedik negyedévében jelenik meg, kizárólag PC-re.
Eme megújítást, illetve megújulást már a cím is jelzi, hiszen elmaradt a 4-es sorszám az X mögül, és az „Újjászületés” kifejezés is ezt a szándékot mutatja. A sztori szerint az X-univerzumot mélyreható és visszafordíthatatlan változások érik, új ellenségek próbálnak hatalomra jutni, a világ pedig, ki tudja hányadszor, ismét hősökért kiált -- a kiáltás pedig célba ér: egy rozoga bárkán egy ifjú, ám dicső múltú kalandozó és „fura” nőnemű szövetségese ugrik fejest az eseményekbe, száll szembe minden veszéllyel, és veszi saját kezébe a világegyetem sorsát.
most néztem hogy kiadtátok az újság mellé, ezért elnézést.
Nézd, nem tudom, mi olyan nehéz egy viszonylag egyszerű komment értelmezésében, de hadd idézzem fel neked, mit írtam anno:
"Nem is az a baj, hogy unalmas, hanem ahogy ferdzso mondja, időigényes. Kinek van annyi türelme és szabadideje, hogy kivárja, mire "beindul" a játék? Pedig anno szerettem ezt a stílust, látszik, hogy a Freelancer idején még középiskolás voltam."
Hol van ebben bármi sértő a játékra vagy a rajongókra nézve, úgy mégis? Azt, hogy "unalmas", nem én írtam, hanem Obo, s mint magánember, meglehet a véleménye, nem? Én csupán annyit fűztem hozzá, hogy nem lenne időm foglalkozni vele, s ezért kiesik a sorozat a látókörömből. Túl komplex, ez van. Mivel is sértettelek meg akkor, úgy mégis?
Nem tudom, hogy tesztet mikor írtunk utoljára X játékról, de ahogy a hírben ]{redenc mester is írja, a harmadik rész egész konkrétan teljesen játék volt az újságban -- ennél nagyobb reklámot már tőlünk sem lehet elvárni. Ergo e téren is mellélőttél.
Nos? Van még valami? Fikázok én valamit? Az meg, hogy a nagy címekkel nem vagyok kritikus, egy marhaság. Ha olvastál volna tőlem valamit, tudnád, hogy nagyon is nehezen osztok magas pontszámokat (sokak szerint túl szigorú vagyok), a Crysis 2 hírnél pedig nem kevés kommentelőt húztam fel, amiért közöltem, hogy hülyére vette a PC-seket a Crytek...
Az nem baj, hogy nem akarsz, vagy nem tudsz vele játszani, mer' az ízlés, vagy tudás dolga, az még kritikának ok. hogy időigényes, de hogy unalmas lenne, az "három" óra tesztelés után "kissé merész" kifejezés. ( Ja egyébként még tesztet sem írtatok róla, mer' ez "csak" a legnépszerűbb űrszimulátor, az meg itt nem fér be csak a kishírekbe' ).
Nézd meg a fórumokat, még az első X-el is a mai napig játszanak, mod-olják.
egy csomóan, azóta már többtucatnyi "megajáték" merült a feledés homályába.
Amit nem ismersz, azt ne fikázd.
Mi abban a nyegle és fikázó, hogy leírom a véleményem? Nem bántottam a szerelmetes játékodat, nem kell félni ám. De ami tény, az tény: időigényesek az X-ek.
Én, mint "vérpistike"? Az év vicce! DDDD
hardcore játékokat is? Úgyse nektek szólnak, vérpistikéknek, ti csak játsszatok
az éppen aktuális "fantasztikus, és tökéletes" f*ssal.( Ha azt az 5 - 6 -órát nem sajnáljátok rá.) Az X -széria nem tökéletes, de az utóbbi tíz év talán legkomplexebb űrszimulátora, és egy igen nagy és kitartó rajongótábort sértettél meg - egyébként
a szokásosan nyegle, és lenéző - beszólásoddal.
A Freelancer és a Darkstar One amúgy is csak nagyon az alapokban mutatott hasonlóságot az X szériával, hisz elsősorban inkább űr-lövölde volt mindkettő. Viszont remélem, hogy ez a reboot is abba az irányba halad majd.
Nem is az a baj, hogy unalmas, hanem ahogy ferdzso mondja, időigényes. Kinek van annyi türelme és szabadideje, hogy kivárja, mire "beindul" a játék? Pedig anno szerettem ezt a stílust, látszik, hogy a Freelancer idején még középiskolás voltam.