A World of Warcraft BlizzCon 2013-on bejelentett, Warlords of Draenor című kiegészítője a 90-es szintű karaktereknek hoz majd egy rakás jóságot, ám addig elfarmolni magunkat sokszor unalmas lehet. Hogy mi a megoldás? Egyszerű: csak elő kell rendelni az expanziót, és már kapunk is egy 90-es szintű karaktert, hogy egyből nekieshessünk Draenor hadurainak... mármint akkor, ha megjelent a játék, ugye.
A 90-es szintugrás még nem érhető el, a játék előrendelésétől lesz erre mód, de a Blizzard azon gondolkodik, hogy a 90-es boostot állandóan kapható itemmé teszi a játék virtuális áruházában, hogy bárki, aki hajlandó pénzt áldozni rá, rögtön egy erős, fejlett karakterrel róhassa Azeroth földjét. A hír sok hardcore játékost felháborított, mondván, hogy lassan a WoW is azok közé az MMOG-k közé fog tartozni, amiket nem kell játszani, elég, ha fizetünk értük. Szerintetek is ilyen vészes a helyzet, vagy csak arról van szó, hogy a Blizzard szeretne időt spórolni azoknak a gamereknek, akik már tucatnyi 80-as vagy 90-es karaktert kineveltek?
Ott kezdődött a dolog: 10 és 25 ös raidek egy lock ra egy loot al = 25-ös klánok 90%-a 10 essé alakult, ha a fős brigád valamiylen okból megbomlott akkor 2 verzió volt: Emberkeresés vagy sokfelé oszlás, ez játszódott le a Catában főleg, rengeteg HC guild végezte így, köztük rengeteg magyar is, csak pár név: Elemental Gankery, Game is not Over, Grim Funeral, csak hogy párat említsek, mind 25-ös klán volt, mára vagy megszüntek vagy 10 esben tengődnek.
Akkor jöttek az egyszerűsítések: Amit most talentnek neveznek, annak köze nincs ahhoz ami régen volt, szájbarágós lett az egész játék, " casualosodott " ahogy mondják, ezért hagyja ott a sok régi játékos, elég új viszont nem jön.
Elég belegondolni a raidek nehézségébe is: Régen néhány keményebb bosson hetek sőt hónapok mentek gyakorlással, és mindenki boldog volt ha végre összejött a kill: Ma az a lényeg, hogy minden menjen minél könynebben, hogy mindenki lássa, a jelenlegi " HC " content nehézségben közel sincs a Vanilla-BC-LK szinthez.
PvP részről nem nyilatkozok, mert nem érint túlzottan.
Fejlődésről meg ennyit: Nem instant 90-es karikat kéne adogatni, hanem pl dinamikusan változó küldiket: Phasing adott, milyen jó is lenne: például egy low lvl területre, ha odamegy a viszonylag magasabb szintű játékos, akkor az ő " világában " kicsit feleősödnének a lények és a küldetésekért járó jutalom, és hoppá, máris millió lehetőség lenne a fejlődésre, nem az unalomig ismert sorrend a területek közt.
A pandáriárol nem nagyon tudok véleményt mondani de a Cata jobb mint az azt megelőző kiegek voltak (Az alapjátékkal önmagában nem játszottam de amennyire én ismerem képtelen lennék élvezni egy City of Ahn'akármit nem nagyon tudnék élvezni).
A pandáriárol nem nagyon tudok véleményt mondani de a Cata jobb mint az azt megelőző kiegek voltak (Az alapjátékkal önmagában nem játszottam de amennyire én ismerem képtelen lennék élvezni egy City of Ahn'akármit nem nagyon tudnék élvezni).
Ha valaki szeretne egy tucat karit felszintezni, az nem fog élni vele, de akinek görcsbe rándul a gyomra, hogy a 11. karival is végigmenjen ugyanazokon a küldetéseken, annak jó lehetőség lesz.
A WoW-ban max szinten rengeteg mindent lehet csinálni. Sok MMO-val ellentétben itt nem áll meg a fejlődés, sőt, itt kezdődik. Bőven marad tennivaló a szintezésen kívül is.
Komolyra fordítva a szót: Ennyit a Blizzről, egyre látványosabban kezdenek el******ni.
Komolyra fordítva a szót: Ennyit a Blizzről, egyre látványosabban kezdenek el******ni.