A hír pedig befutott, és röviden így szól: a World of Warcraft: Cataclysm csomagból egyetlen nap leforgása alatt 3,3 millió példány fogyott el. Ezzel a pakk elhódította a „minden idők leggyorsabban értékesített PC-játéka” címet -- na melyik stuff elől? Természetesen „bátyja”, a Wrath of the Lich King birtokolta ezt eleddig, mely két éve, 2008 novemberében 24 óra alatt 2,8 millió példányban talált gazdára.
Mindehhez persze az is hozzájárult, hogy az Egyesült Államokban, Kanadában, Mexikóban, Argentínában, Chilében, Európában, Oroszországban, Délkelet-Ázsiában, Ausztráliában és Új-Zélandon december 7-én egy időben jelent meg a kiegészítő -- világszerte több mint tízezer bolt tárta szélesre kapuit a vásárlók serege előtt, a hivatalos launch partykon pedig kb. 15 ezer játékos vett részt. Az eladások pedig még csak most fognak felfutni, hiszen a Blizzard-által „megfertőzött” ázsiai régióban, azaz Koreában, Tajvanon, Hongkongban és Makaón december 9-én kezdődött meg az árusítás. És miután a World of Warcraft előfizetői bázisa jelenleg már túl van a 12 milliós határon, sejthető, hogy hamarosan hírt adhatunk egy újabb rekordról is...
Mindehhez persze az is hozzájárult, hogy az Egyesült Államokban, Kanadában, Mexikóban, Argentínában, Chilében, Európában, Oroszországban, Délkelet-Ázsiában, Ausztráliában és Új-Zélandon december 7-én egy időben jelent meg a kiegészítő -- világszerte több mint tízezer bolt tárta szélesre kapuit a vásárlók serege előtt, a hivatalos launch partykon pedig kb. 15 ezer játékos vett részt. Az eladások pedig még csak most fognak felfutni, hiszen a Blizzard-által „megfertőzött” ázsiai régióban, azaz Koreában, Tajvanon, Hongkongban és Makaón december 9-én kezdődött meg az árusítás. És miután a World of Warcraft előfizetői bázisa jelenleg már túl van a 12 milliós határon, sejthető, hogy hamarosan hírt adhatunk egy újabb rekordról is...
Sorry a csúnya beszédekért, de sajnos ez az igazság....
A 10 éves gyerek nem tehet róla mivel még nem az élet foglalkoztatja meg h lesz e pénze a kenyérre,itt a szülő a hibás.Aki meg nem 10 en éves az meg eltudja dönteni és a saját problémája,hogy függő lesz egy játékra.
Szerintem a gond ott van,hogy bármilyen játékra rá lehet kattanni a baj,hogy ez a játéknak soha nem lesz vége Pár éve én is rányomultam,felhúztam pár karit ,de utána rájöttem h tök felesleges erre pénzt kiadni vagy ennyi órát fektetni....Szerintem aki 3-4 óránál többet játszik napi szinten annak nincs magánélete és a játékban a karakterből akarja kihozni azt amit a való világban nem tud....amúgy én is szoktam játszani.....néha.....tört szerókon....pár óra utána megunom és inkább feltörök pár accot..... főleg akik törteken vip funkciós karakter húzásokkal próbálkoznak...
Valójából a WoW egy nagyon jó játék. Ezt nagyon könnyű alátámasztani, hiszen van 12 millió elvetemült, aki megveszi és előfizet rá és ki tudja mennyi, aki un.tört szerverken játszik. A Blizzard tud valamit és amit csinál azt eszméletlen jól csinálja, de sose lepődjünk meg azon ha pl. valamilyen üzletiességet veszünk benne észre. Ez az egész pénzről szól (mint úgy nagyjából minden a mai világban).
"Kockaság"-ról beszélni pedig értelmetlen. Ugyanúgy kivágnak az emberek több tízezer forintokat más játékokra és ugyanúgy folyatják rá a nyálukat, igen egyesek akár 10-12 órán át. Engem nem zavar. Mindenki azt csinál, amit akar. Nyilván akár tanulhatna is egy 12 éves gyerek a hardcore gamerkedés helyett, de itt meg már a szülő felelőssége döntő. Egy teljesen átlag játékos, mint például én nem tölt előtte csak heti 2-3 órát (magánvélemény: számomra ezt teljes kikapcsolódás, egy kicsit belemélyedni a Warcraft-univerzumba).
Összegzés képpen felesleges és sekélyes kritizálni a WoW-ot, mert ennyi erővel kiritizálhatnánk az egész játékipart,játéktársadalmat, hiszen a heti 2-3 órám helyett szedhetnék akár répát a kertben....Ennyi
Ami a Catatclysm-ot illeti:még nem próbáltam, de minden info, video nagyon tetszetős volt. Kicsit veszélyben érzem a lore-t, de úgygondolom ez majd orvosul
elnézést, nem írtam bele, hogy aki persze játszással tölti az egész napját a gép előtt. meg persze amit te is írtál, hogy folytonosan megjelenik a szobán kívül
és ahogy olvasom itt azt a két oldalnyi kommentet látom sokan azér szidják a wowot.én úgy vélem, hogy ennek játékvilágnak van a legjobban kiépített története. én magam is wowoznék szívesen eredetin de sajnos az anyagiak...nem tudok rá kiadni annyit.
meg szerintem a Wow-ot nem lehet igazán más játékkal összehasonlítani főleg nem a Mass Effectel. Kredencnek igaza van, hogy a két örök sorozat két külön galaxis/világ.
Azon is ellehet vitatkozni ki a kocka s ki nem. Most azért rámondani valakire, hogy:
-Mekkora kocka vagy b+, anyád törli a fejedről a port. stb.
mert napi 1-2 órát vagy hétvégén 2-3 vagy több órát azzal tölt, hogy játszik a gépen vagy esetleg konzolon. Az már megint más úgy vélem ha már egész nap a gép előtt gubbaszt az illető piros szemmel meg fájó háttal, ez szerintem már inkább függőség vagy elég erős megszállottság. (elnézést a hülye szövegemért)
kontra
"Mass effect-et kár WoW ellen felhozni, ég és föld a kettő. A WoW küldetéseiben is van történet és hangulat, csak ugye szomorú tény hogy a játékosok 70%-a el se olvassa, csak belenéz hogy mit kell gyakni, malacot, ok, accept...ennyi. "
Tényleg ennyi..
Am teljesen igazad van.
De tudjátok mit? WoW-ozzatok, "egészségetekre".
Meséld már el, szerinted mit csinálnak a wowosok? Mert biztos minden wowos naponta játszik tíz órát... Olyan wowos nincs, aki, mint te "naponta játszik 2-3 órát, de azt is inkább hétvégén".... Éljen az általánosítás...
"De a WoW az olyan idióta játék, ami küldi-öld-addleaküldit-öld.... ennyi az egész. Én erre nem pazarlom el (és semmilyen más mmora) se pénzemet (ami már tényleg nevetséges) és se az éveket."
Rohadt sokat játszhattál a WoW-val... Egyébként meséld el, miről szól a Mass Effect (és minden más -- kvázi vagy teljesen -- szerepjáték) alapmechanizmusa, ha nem arról, hogy felveszed a küldit, megcsinálod (közben jó eséllyel megölsz valakit), és leadod a küldetést...
Neogorz: Egyszerűen Úgy h egy olyan játékról van szó aminek az egész MMO része tökéletesen működik és az embert nagyon könnyen beszippanthatja az tökéletesen megírt/rajzolt világ amit a Blizzard kitalált.