A World of Tanks névre keresztelt móka tulajdonképpen egy történelmi hűséggel megalkotott RTS-be oltott akciócím RPG-elemekkel, amelyben a játékosok tankokat irányítva vehetnek részt akár kétszer 30 fős PvP csatározásokban is, de a számos játékmód között találunk történelmi minihadjáratokat, bajnokságokat és epikus klánháborúkat is, amelyekben a harcoló felek több száz tartomány kontrollálásáért küzdenek nemcsak erővel, de stratégiai, gazdasági és diplomáciai úton is. Ezekben a csapatos küzdelmekben az egyéni képességek mellett természetesen az összehangolt teammunkára, valamint a könnyű- és nehéz fegyvernemek megfelelő egyensúlyára is szükségünk lesz.
A játékban több mint 150, valósághűen lemodellezett könnyű, közepes, nehéz és szupernehéz amerikai, német, illetve szovjet tankot, tankelhárítót, önjáró tarackot és rakéta-sorozatvetőt vehetünk irányításunk alá, a második világháborút megelőző utolsó békeévektől a koreai háborúig bezárólag. Olyan legendás harcjárműveket „lovagolhatunk meg”, mint a németek Tigrise, a szovjetek T-34-ese, a jenkik 155 mm-es M40 Gun Motor Carriage önjáró lövege, sőt kísérleti/prototípus jószágokat is, például a félelmetes Panzer VII Maus szörnyeteget is. Garázsunkba akárhány ilyen harcjárművet beállíthatunk, és ezeket tucatnyi módon fejleszthetjük a lövegtornyoktól és a páncéltesttől a fegyverzeten át a motorig, rádióig és különféle lőszertípusokig, sőt a személyzet is szintet lép, tehát megéri vigyázni mind a technikára, mind az állományra.
A fejlődés-fejlesztés, ahogy az már a fentebb leírtakból sejthető, RPG-szerűen történik. A három felsorolt nemzet harci palettája egy hagyományos technológiai fa struktúrába van besorolva; amikor elkezdjük a játékot, választanunk kell egy országot, ekkor kapunk egy induló járművet. Ezután a csaták során tapasztalati pontokat és krediteket gyűjtünk, ezekből vehetünk aztán módosításokat vagy új technikákat, ahogy ezt az alábbi képeken láthatjátok. A fejlesztők azt is hozzátették, hogy a későbbi upgrade-ek során új fastruktúrákat és további nemzeteket is becsempésznek majd játékukba.
Viktor Kislji, a Wargamin.net vezére szellemesen indokolta, miért is vágtak bele a fejlesztésbe: „Egyszer egy bölcs ember felismerte, hogy a férfiakat ugyanolyan kapcsolat fűzi a tankokhoz, mint a nőket a wellnesshez: egy soha el nem múló szerelem, mely a génjeinkbe van kódolva. Ezért készítettük el ezt a játékot.”
Nos, hogy igaza lesz-e, ősszel kiderül. Mindenesetre érdemes lesz adni neki egy esélyt, főleg, hogy a World of Tanks (dobpergés, vagy stílszerűen inkább ágyúlövés!) ingyenesen lesz játszható.
(További videókat találtok a játék hivatalos YouTube csatornáján!)
A játékban több mint 150, valósághűen lemodellezett könnyű, közepes, nehéz és szupernehéz amerikai, német, illetve szovjet tankot, tankelhárítót, önjáró tarackot és rakéta-sorozatvetőt vehetünk irányításunk alá, a második világháborút megelőző utolsó békeévektől a koreai háborúig bezárólag. Olyan legendás harcjárműveket „lovagolhatunk meg”, mint a németek Tigrise, a szovjetek T-34-ese, a jenkik 155 mm-es M40 Gun Motor Carriage önjáró lövege, sőt kísérleti/prototípus jószágokat is, például a félelmetes Panzer VII Maus szörnyeteget is. Garázsunkba akárhány ilyen harcjárművet beállíthatunk, és ezeket tucatnyi módon fejleszthetjük a lövegtornyoktól és a páncéltesttől a fegyverzeten át a motorig, rádióig és különféle lőszertípusokig, sőt a személyzet is szintet lép, tehát megéri vigyázni mind a technikára, mind az állományra.
A fejlődés-fejlesztés, ahogy az már a fentebb leírtakból sejthető, RPG-szerűen történik. A három felsorolt nemzet harci palettája egy hagyományos technológiai fa struktúrába van besorolva; amikor elkezdjük a játékot, választanunk kell egy országot, ekkor kapunk egy induló járművet. Ezután a csaták során tapasztalati pontokat és krediteket gyűjtünk, ezekből vehetünk aztán módosításokat vagy új technikákat, ahogy ezt az alábbi képeken láthatjátok. A fejlesztők azt is hozzátették, hogy a későbbi upgrade-ek során új fastruktúrákat és további nemzeteket is becsempésznek majd játékukba.
Viktor Kislji, a Wargamin.net vezére szellemesen indokolta, miért is vágtak bele a fejlesztésbe: „Egyszer egy bölcs ember felismerte, hogy a férfiakat ugyanolyan kapcsolat fűzi a tankokhoz, mint a nőket a wellnesshez: egy soha el nem múló szerelem, mely a génjeinkbe van kódolva. Ezért készítettük el ezt a játékot.”
Nos, hogy igaza lesz-e, ősszel kiderül. Mindenesetre érdemes lesz adni neki egy esélyt, főleg, hogy a World of Tanks (dobpergés, vagy stílszerűen inkább ágyúlövés!) ingyenesen lesz játszható.
(További videókat találtok a játék hivatalos YouTube csatornáján!)
Lehet, hogy ezzel a játékkal majd kivételesen teszek egy próbát.
Pedig mióta volt szerencsém benne ülni egy ilyen acéldobozban, igen csak elegem lett a tankokból.
Valamint, hogyha már valóságnál tartunk, az orosz tankok annyira nem voltak erősek, viszont rengetek volt belőlük (annyian voltak mint az.... sokan) szemben a német Panzerekkel, amiből kevesebb volt, viszont az úgy ha megindult...
Jó azt én is tudom, na és a Battlefield: Heroes, ott lehet tankokkal lövöldözni. Meg nemcsak erre a három ingyenes játékra gondoltam hanem az összesre.
Talán mert ez más, mint a többi. Legalábbis nem emlékszem, hogy a Quake-ben vagy a Battleforge-ban lehetett volna tankokkallövöldözni. . Kinek a pap, kinek a papné...
ingyér tankos
ez az
párduc jöhet