...ugyanis a francia kiadóvállalat ma bejelentette, hogy a kritikusok és a játékosok körében nagy sikert arató World in Conflict, illetve annak Soviet Assault névre keresztelt expanziója a korábbi ígéreteknek ellentmondva konzolokra mégsem fog elkészülni. Az okokat még nem tudjuk, hiszen a Ubisoft csak annyit mondott: „A WiC konzolos kiadásainak megjelentetése jelenleg nincsen a terveinek között.” Ez jelentheti azt, hogy a fejlesztők egy kikerülhetetlen technikai vagy egyéb akadályba ütköztek, de akár azt is, hogy üzleti okok miatt csak később küldik boltokba a Massive új játékát.
Akinek esetleg nem rémlene, miről is beszélünk, elárulom, hogy a World in Conflict volt a 2007-es év sokak szerint legjobb valósidejű stratégiai játéka. A főkampányban az amerikai és orosz hadsereg, na meg az európai NATO változatos egységeit irányíthatjuk, míg a kiegészítőben az ellenséges szovjetek szemszögéből élhetjük át a csatákat. A játékban a real-time tactics (RTT) műfajhoz hasonlóan nélkülözzük a bázisépítéssel kapcsolatos gondokat, ám helyette a erősítésesre szánt pontokkal kell okosan bánnunk a változatos küldetések során.
Akinek esetleg nem rémlene, miről is beszélünk, elárulom, hogy a World in Conflict volt a 2007-es év sokak szerint legjobb valósidejű stratégiai játéka. A főkampányban az amerikai és orosz hadsereg, na meg az európai NATO változatos egységeit irányíthatjuk, míg a kiegészítőben az ellenséges szovjetek szemszögéből élhetjük át a csatákat. A játékban a real-time tactics (RTT) műfajhoz hasonlóan nélkülözzük a bázisépítéssel kapcsolatos gondokat, ám helyette a erősítésesre szánt pontokkal kell okosan bánnunk a változatos küldetések során.
egyébként a változatos egységekbe bele lehetne kötni, mivel minden oldalon ugyanazok vannak, más skinnel de úgyse azt nézi senki
egyébként a változatos egységekbe bele lehetne kötni, mivel minden oldalon ugyanazok vannak, más skinnel de úgyse azt nézi senki
"A főkampányban az amerikai és orosz hadsereg, na meg az európai NATO változatos egységeit irányíthatjuk..."
Nem. A főkampányban csak az USA és a NATO egységeit irányíthatjuk. Skirmishben illetve multiban irányíthatók az orosz egységek.
"A főkampányban az amerikai és orosz hadsereg, na meg az európai NATO változatos egységeit irányíthatjuk..."
Nem. A főkampányban csak az USA és a NATO egységeit irányíthatjuk. Skirmishben illetve multiban irányíthatók az orosz egységek.
Mexx: azért ez erős túlzás... talán még a single normal-ján ezt el tudom képzelni, hogy ilyen volt, de próbáld hardon, vagy töltsd be a multit... kb fél percig fognak élni a tankjaid, mire hívhatsz újakat...
egyébként azt erősen kétlem, hogy "kikerülhetetlen technikai akadályba ütköztek" volna a fejlesztők, mivel ha megnézzük azért technikailag pont, hogy a legjobbak közt kéne említeni őket. létrehoztak egy DX10-es játékot, ami elindul 512 ram-mal, 128 vram-mal, és egy egymagos procival, úgy, hogy alig veszít a szépségéből és nem a dx10 a csúnya
egyébként azt én cáfolnám, hogy stratégiát csak PC-n lehet játszani. nem próbáltam konzolon stratégiát, de FPS-t sem, és vhogy az utóbbiról is ezt mondta mindenki, és most már azért van HALO 3 exkluzív náluk, és még millió más, amit nem is tudok.
ráadásul ezt a játékot még csak nehéz se lenne átrakni, mivel az egységek irányítása egyszerű. mondjuk tény, hogy rengeteg lehetőségtől elesnének a konzolos irányításnál, és inkább lenne laposabb a játékmenet, de ez csak a multiban ütne vissza...
Mexx: azért ez erős túlzás... talán még a single normal-ján ezt el tudom képzelni, hogy ilyen volt, de próbáld hardon, vagy töltsd be a multit... kb fél percig fognak élni a tankjaid, mire hívhatsz újakat...
egyébként azt erősen kétlem, hogy "kikerülhetetlen technikai akadályba ütköztek" volna a fejlesztők, mivel ha megnézzük azért technikailag pont, hogy a legjobbak közt kéne említeni őket. létrehoztak egy DX10-es játékot, ami elindul 512 ram-mal, 128 vram-mal, és egy egymagos procival, úgy, hogy alig veszít a szépségéből és nem a dx10 a csúnya
egyébként azt én cáfolnám, hogy stratégiát csak PC-n lehet játszani. nem próbáltam konzolon stratégiát, de FPS-t sem, és vhogy az utóbbiról is ezt mondta mindenki, és most már azért van HALO 3 exkluzív náluk, és még millió más, amit nem is tudok.
ráadásul ezt a játékot még csak nehéz se lenne átrakni, mivel az egységek irányítása egyszerű. mondjuk tény, hogy rengeteg lehetőségtől elesnének a konzolos irányításnál, és inkább lenne laposabb a játékmenet, de ez csak a multiban ütne vissza...
Parabellum: készüljetek a háborúra!!!
Parabellum: készüljetek a háborúra!!!