Az év egyik legjobban sikerült játéka kétséget kizárón a Witcher 3 lett, ami hatalmas világával, érdekes történetével és milliónyi küldetésével lenyűgözte a játékosok sokaságát -- már az első bemutató óta szinte borítékolható volt a siker, a fejlesztők azonban nem voltak ilyen biztosak a dolgukban.
- PC
- XBOX One
- PS4
A játék különleges effektjeivel foglalkozó művész, Jose Teixeria az MCV stábjának mondta el, hogy még most is meg vannak lepődve a Witcher 3 sikerén. „Le vagyunk döbbenve, hogy mennyien játszottak, mégpedig azért, mert ez a fajta stílus főleg a hardcore rétegnek van fenntartva. Az emberek szeretik a játékot, főleg a casualok, ami különösképpen lenyűgözött minket.”
Teixeria szerint a Witcher 3 bizonyította, hogy van igény a hosszú játékokra. „Mostanában sokat lehet hallani, hogy senki sem kíváncsi az AAA-kategóriás játékok által nyújtottakra, erre itt egy jól megírt singleplayer játék, multiplayer vagy mikrotranzakció nélkül. Megveszed a játékot, élvezed, és ez nagy siker.” -- tette hozzá, a siker pedig valóban igaz, a jó értékelések mellett ugyanis az anyagaik terén sem lehet ok panaszra. A 81 millió dollárból készült játékból a megjelenés utáni hat héten már több mint 6 millió példány kelt el, a legutóbbi gazdasági negyedév 62,5 millió dollár profitjának nagy részét pedig ez termelte ki.
Ezek után adódik a kérdés, hogy mi a következő lépés. Nos, ezt Teixeria nem tudja, de ha lesz is Witcher 4, az nem mostanában fog elkészülni. A CD Projekt RED következő játéka a Cyberpunk 2077, ami még nagyobb és még tartalmasabb lesz, mint Geralt kalandja.