• Nemrég végre megjelent a Wild Hearts
  • A PC-s debütálás azonban nem volt zökkenőmentes
  • A játék teljesítménye ugyanis meglehetősen rossz
  • A felhasználók le is pontozták Steamen

Sokan várták már a február 17-én debültált Wild Hearts-ot, hiszen az Omega Force és a Koei Techmo Games azt ígérte, hogy a Monster Hunter-széria méltó kihívóját köszönthetjük majd az Electronic Arts által kiadott alkotásban. Az értékeléseket látva ez a bravúr félig-meddig össze is jött, hiszen szinte minden újságíró elismerően beszél a harcrendszerről és a lények dizájnjáról, a PC-s verzió felett azonban már a megjelenés előtt sötét fellegek gyülekeztek, ami a rajt után (nem meglepő módon) viharrá kerekedett. Az EA Play előfizetők már napokkal az indulás előtt jelezték, hogy bizony akadnak problémák a program teljesítményével (konfigurációtól függetlenül), a fejlesztők reakciója alapján pedig sejteni lehetett, hogy ezek zöme a végleges változatban is benne lesz, és csak egy később érkező tapasz fogja őket javítani. A játékosok azonban türelmetlenek (ami egy 70 eurós cím esetében nem is csoda), éppen ezért le is pontozták a Wild Hearts steames verzióját.

Az alkotás ugyanis jelen pillanatban "Többnyire negatív" plecsnivel rendelkezik a Valve áruházában, ami közel 3000 értékelés esetén már bizony problémásnak mondható, pláne, hogy a felhasználók egy része valószínűleg a CPU bottleneck problémák javítása után sem fogja megváltoztatni a véleményét. Egyrészt persze érthető a felháborodás (főleg, hogy egyeseknél el sem hajlandó indulni a játék), másrészt viszont lehetett volna várni pár napot, hiszen az Omega Force már jó előre jelezte, hogy sokan tapasztalhatnak problémát a megjelenéskor – bár talán jobban tették volna, ha nem a Redditet használják szócső gyanánt. Reméljük, hogy jövő héten tényleg megoldódik a probléma, és mindenki széles mosollyal az arcán indulhat vadászni – vagy épp állatokat simogatni, hiszen arra is van lehetőség.