Habár az állítást a Nintendo még nem erősítette meg, nagy valószínűséggel nem légből kapott badarságról beszélt a Ubisoft, hiszen azt mindenki tudja, hogy a Wii legnagyobb gyengeségét a barátkódok jelentik. Ez egy hosszú, 16 számból álló kód, amit minden alkalommal be kell írni, ha egy új barátot akarunk felvenni, s talán mondani sem kell, hogy ez igen fárasztó módszer. Az új konzolban azonban, ha minden igaz, a Xbox-on és a PlayStation 3-on látott jóval egyszerűbb, névalapú rendszer lép életbe, ahol csak el kell fogadni a felkérést, esetleg beírni egy nevet.
A franciák állításának egyébként további táptalajt ad a Nintendo azon kijelentése, miszerint a Xbox Live-val és a PSN-nel versenyképes, flexibilis online környezetet kívánnak kiépíteni, ezzel az elképzeléssel pedig köszönőviszonyban sincsenek a barátkódok.
A franciák állításának egyébként további táptalajt ad a Nintendo azon kijelentése, miszerint a Xbox Live-val és a PSN-nel versenyképes, flexibilis online környezetet kívánnak kiépíteni, ezzel az elképzeléssel pedig köszönőviszonyban sincsenek a barátkódok.