Már a nyakunkon a Budapesten fejlesztett Warhead megjelenése, hiszen ha kinézünk az oldalsó játékadatlapra, rögtön láthatjuk, hogy már a héten a kezünkben lehet a várva várt játék. Hogy a „kiegészítő” akadásmentesen fusson a legtöbb gépen, a Crytek ígérete szerint egy nagymértékben optimalizált játékot kapunk majd kézhez, de ha biztosra karunk menni, akkor akár a direkt a Warhead futtatására összerakott számítógépet is megvehetjük.
Még múlt hónapban írtunk az EA azon akciójáról, aminek keretében egy hatszáz és nyolcszáz dollár közé beárazott PC-vel kedveskednek a játékosoknak, amin az ígéretek szerint tükörsimán fog futni a játék, magas részletességi szint mellett. A konfigurációt (képünkön) jövő héten leplezik le, de azt már biztosan tudjuk, hogy 699 dollárért (kb. 120 ezer Ft) egy Intel Core 2 Duo E7300-as processzort (2,66 GHz), egy Nvidia 9800GT videokártyát, és 2 GB RAM-ot találunk majd a burkolata alatt, a többi alkatrész mibenlétét azonban még homály fedi. Az értesüléseink szerint csak ez az egyféle összeállítás lesz kapható, és ez is csak az UltraPC áruházon keresztül.
A Crysis széria producere, Bernd Diemer beszélt egy kicsit a „Warhead PC”-ről, hogy miként kapta a nevét, és hogy milyen szerepet töltött be a fejlesztésben.
„Mikor elkezdtük a Warhead fejlesztését, úgy állapítottuk meg, hogy a teljesítmény egy nagyon fontos ügy, és megmondtuk a fiúknak: srácok, építünk egy PC-t, ami hatszáz vagy hétszáz dollárba kerül, és ezen a Warheadnak magas részletességi szint mellett minimum 30 FPS-sel kell futnia. Megépítettük a gépet, és a stúdió [itt a budapesti Crytek stúdióra utalt] közepére tettük. Minden ismertetést, minden, az EA és a Yerli [a Crytek alapítói, Cevat, Avni, és Faruk] testvéreknek szánt prezentációt, és a prototípusokat is ezen a gépen mutattuk be.”
Ezek után a gépet már csak úgy emlegették, mint a „Warhead PC”, és a segítségével optimalizálták a játékot, ugyanis ha egy kicsit csökkent a gépen a játék sebessége, a fejlesztők azonnal nekiálltak a hiba javításának.
„Számunkra ez nagyon hasznos volt, mert volt mihez viszonyítani. Nem lehetett azt mondani, hogy az én gépemen működik és szép is. Nem, nem, nem srácok, ez a mérce, ha ezen nem jó, akkor az egész rossz. Mi, mint egy csapat, ezt nagyra értékeltük.”
Az eredeti terv úgy szólt, hogy a „Warhead PC” konfigurációja alapján készítette volna el az ajánlott rendszerigényt az EA, de miután az Nvidia is csatlakozott, úgy döntöttek, hogy egy előre összerakott gépet fognak forgalmazni, hogy megkönnyítsék a PC-játékok világába való „csatlakozást.” Diemer kihangsúlyozta, hogy sem a Crytek, sem az EA nem kíván beszállni a hardverüzletbe. Inkább az ellen küzdenek, hogy megváltozzon az a felfogás, miszerint ha egy „high-end” PC-játékkal akarunk játszani, rengeteg pénzt kell gépfejlesztésre költeni.
„A legfontosabb dolog számunkra a kényelem, azt szeretnénk ha a PC-n való játék kényelmes lenne.” - Bernd Diemer
Végre fény derült a Warhead PC részletes hardverfelépítésére, megtudtuk, mire kell az a közel 700 dolcsi.
Mindez egy fekete Ultra X-Blaster ATX Mid-Tower házban kap majd helyet, az egyéves garancia mellé pedig még egeret és billentyűzetet is kapunk.
Még múlt hónapban írtunk az EA azon akciójáról, aminek keretében egy hatszáz és nyolcszáz dollár közé beárazott PC-vel kedveskednek a játékosoknak, amin az ígéretek szerint tükörsimán fog futni a játék, magas részletességi szint mellett. A konfigurációt (képünkön) jövő héten leplezik le, de azt már biztosan tudjuk, hogy 699 dollárért (kb. 120 ezer Ft) egy Intel Core 2 Duo E7300-as processzort (2,66 GHz), egy Nvidia 9800GT videokártyát, és 2 GB RAM-ot találunk majd a burkolata alatt, a többi alkatrész mibenlétét azonban még homály fedi. Az értesüléseink szerint csak ez az egyféle összeállítás lesz kapható, és ez is csak az UltraPC áruházon keresztül.
A Crysis széria producere, Bernd Diemer beszélt egy kicsit a „Warhead PC”-ről, hogy miként kapta a nevét, és hogy milyen szerepet töltött be a fejlesztésben.
„Mikor elkezdtük a Warhead fejlesztését, úgy állapítottuk meg, hogy a teljesítmény egy nagyon fontos ügy, és megmondtuk a fiúknak: srácok, építünk egy PC-t, ami hatszáz vagy hétszáz dollárba kerül, és ezen a Warheadnak magas részletességi szint mellett minimum 30 FPS-sel kell futnia. Megépítettük a gépet, és a stúdió [itt a budapesti Crytek stúdióra utalt] közepére tettük. Minden ismertetést, minden, az EA és a Yerli [a Crytek alapítói, Cevat, Avni, és Faruk] testvéreknek szánt prezentációt, és a prototípusokat is ezen a gépen mutattuk be.”
Ezek után a gépet már csak úgy emlegették, mint a „Warhead PC”, és a segítségével optimalizálták a játékot, ugyanis ha egy kicsit csökkent a gépen a játék sebessége, a fejlesztők azonnal nekiálltak a hiba javításának.
„Számunkra ez nagyon hasznos volt, mert volt mihez viszonyítani. Nem lehetett azt mondani, hogy az én gépemen működik és szép is. Nem, nem, nem srácok, ez a mérce, ha ezen nem jó, akkor az egész rossz. Mi, mint egy csapat, ezt nagyra értékeltük.”
Az eredeti terv úgy szólt, hogy a „Warhead PC” konfigurációja alapján készítette volna el az ajánlott rendszerigényt az EA, de miután az Nvidia is csatlakozott, úgy döntöttek, hogy egy előre összerakott gépet fognak forgalmazni, hogy megkönnyítsék a PC-játékok világába való „csatlakozást.” Diemer kihangsúlyozta, hogy sem a Crytek, sem az EA nem kíván beszállni a hardverüzletbe. Inkább az ellen küzdenek, hogy megváltozzon az a felfogás, miszerint ha egy „high-end” PC-játékkal akarunk játszani, rengeteg pénzt kell gépfejlesztésre költeni.
„A legfontosabb dolog számunkra a kényelem, azt szeretnénk ha a PC-n való játék kényelmes lenne.” - Bernd Diemer
Végre fény derült a Warhead PC részletes hardverfelépítésére, megtudtuk, mire kell az a közel 700 dolcsi.
- Alaplap: G31 mATX
- CPU: Intel Core 2 Duo E7300 2.66 GHz 3M
- VGA: NVIDIA GeForce 9800GT 512MB PCIe
- RAM: 2GB DDR2 800MHz PC6400(kétszer 1GB)
- HDD: 250GB 7200RPM 3G SATA II
- Hangkártya: integrált Realtek High-Def Audio
- Tápegység: 500Watt
- Optikai meghajtó: 16x DVD-ROM
Mindez egy fekete Ultra X-Blaster ATX Mid-Tower házban kap majd helyet, az egyéves garancia mellé pedig még egeret és billentyűzetet is kapunk.
Skullman vehetek új monitort leütöttem a bogarat az avatarodban
A konfig jó, lehet az ATI jobb választás lett volna de őszintén az Intel Mapping contest és a fene nagy Nvidia Logók után mit vártatok?
AMD 2000+ 1G ram(még az öskorbol) és egy RAdeon 9600pron
persze a látvány vetekedet a BF vietnam al.....
Várom nagyon, remélem hamar hozza a posta!