Ki ne hallott volna már a Warhammerről, amelynek fantasy-változatát asztalon, könyvekben és párszor videojátékokban is viszontláthattuk? A véres, kevésbé egyedi, de hangulatos világban a legkülönbözőbb rusnyaságok ütik egymást a hatalomért, ereklyékért, vagy csak kedvtelésből -- nem csoda hát, ha szinte mindenki megszerette. Amikor a Dark Age of Camelot készítői (akiknek nagyon sokat köszönhet az egész MMO műfaj, hiszen ők voltak gyakorlatilag az egyetlenek, akik az Ultima Online - EverQuest duó mellett képesek voltak talpon maradni) bejelentették, hogy elkészítik a Warhammer online változatát, sokan pezsgőt bontottak -- az ünneplést azonban hamar derékba törte a hír, hogy a fejlesztőstúdiót hirtelen felindulásból felvásárolta a "nagy massza" EA, akik arról híresek, hogy a beszerzett cégekből az utolsó milligrammig kiszipolyozzák a kreativitást, aztán beolvasztják őket az anyavállalatba, és mehetnek FIFA-t hegeszteni. Az új hírek azonban továbbra is bíztatóak voltak (birodalmi politika, hatalmas játékos játékos elleni küzdelmek, grafikai fejlesztés), ezért sokan már reménykedtünk, hogy "talán most másképpen lesz." Azt nem tudjuk, hogy a nagy masszának mekkora köze volt a mostani változásokhoz -- azonban a tény az tény marad, esetünkben pedig arról van szó, hogy alaposan megnyirbálták a játékot, kiegyensúlyozási problémák miatt. Elvettek a potenciális játékosoktól négy kasztot (Choppa, Hammerer, Blackguard, Knight of the Blazing Sun), valamint ugyanennyi fővárost -- érdekesség, hogy ez is egy mondatban található a "kiegyensúlyozottsági gondokkal", ezt meg már nem is értem. A program megjelenése még mindig bizonytalan, de ha így folytatják a fiúk, jó eséllyel kicsúszik félkészen, kasztok és területek nélkül, afféle fantasy Simsként, amelyben majd felöltöztethetjük és csinosítgathatjuk az orkjainkat.
Warhammer Online megnyirbálva
Ahogyan az lenni szokott, ahogy közeledik a Warhammer Online megjelenése, egyre több és több tartalmi módosítás (csonkolás) kerül napvilágra.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Warhammer Online: Age of Reckoning megjelenés:
2008. szeptember 18.
Warhammer Online: Age of Reckoning gépigény:
CPU: 2500 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 15 GB
Nem kell siránkozni! A játékba 24 class-t terveztek! Most már csak 20 van....
Nincs miből válogatni?
Nem kell siránkozni! A játékba 24 class-t terveztek! Most már csak 20 van....
Nincs miből válogatni?
A fővárosok elhagyásáról sem csak egy mondatban beszéltek...:
"There was something missing. It wasn’t enough fun, it wasn't interesting enough, it wasn't "alive" enough. From there, the team was faced with a choice. They could either keep going down that path, working on all six cities and trying to get them finished before launch or make the hard decision to shelve four of the cities until post-launch and make sure that Altdorf and Inevitable were as full and rich as their design had intended. Mythic chose the latter."
A kasztokról...: "We tried, Jacobs said, "we tried to see if we could make them better and we just couldn’t make them great. So we had a choice. Do we put in some non-great careers just because they are iconic, or we cut them out and put them in post-launch if we can get them right, or do we not put them in at all?""
A fővárosok elhagyásáról sem csak egy mondatban beszéltek...:
"There was something missing. It wasn’t enough fun, it wasn't interesting enough, it wasn't "alive" enough. From there, the team was faced with a choice. They could either keep going down that path, working on all six cities and trying to get them finished before launch or make the hard decision to shelve four of the cities until post-launch and make sure that Altdorf and Inevitable were as full and rich as their design had intended. Mythic chose the latter."
A kasztokról...: "We tried, Jacobs said, "we tried to see if we could make them better and we just couldn’t make them great. So we had a choice. Do we put in some non-great careers just because they are iconic, or we cut them out and put them in post-launch if we can get them right, or do we not put them in at all?""
Amúgy, ha ügyesek a srácok ezek ellenére is kihozhatnak belőle valami nagyon jót
Amúgy, ha ügyesek a srácok ezek ellenére is kihozhatnak belőle valami nagyon jót