A Warhammer 40,000 valósidejű stratégiai játék meghódította az egész világot: a Relic - a zseniális Homeworld sorozat fejlesztőbrigádja - a mennybe ment általa, ráadásul sikerült az, amelyet elméletben nem lehetett megcsinálni: a táblás változat rajongóit a monitor elé szögezni. Az új, szám szerint harmadik küldetéslemezt rengetegen várták, ami nem is csoda: az alapjátékot nem igénylő expanzió ugyanis két újabb játszható oldalt, számtalan finomhangolást, és izgalmas küldetéseket ígér a stílus szerelmeseinek. A most debütált demonstrációról szinte lehetetlen lényegi információkat beszerezni, mármint azon kívül, hogy több, mint 1 gigabyte-ot nyom, és hogy a stílus rajongóinak természetesen látatlanban is kötelező. Az idén márciusban érkező cuccot az Iron Lore csapata fejlesztette, a Relic immáron producerként bábáskodott a tender felett - ez azonban a bemutatón nem látszik meg, hiszen a klasszikus oktatópályán kívül kettő küldetést kapunk, hogy leteszteljük: ártott-e a változás.
Warhammer 40,000: lélekvihar demó
Hallottunk már mezei-, hó-, és elektromos viharról is, de a szótárból eddig valahogy kimaradt a lélekkel kapcsolatos összefűzése a dolognak. Ám ennek vége, ugyanis megjelent a világsikerű Warhammer 40,000 DoW legújabb kiegészítője, a Soulstorm demonstrációja.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Warhammer 40 000: Dawn of War - Soulstorm megjelenés:
2008. március 07.
Warhammer 40 000: Dawn of War - Soulstorm gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 32 MB,
HDD: 3,5 GB
Nem rosszak a Dark Eldák,egész jól lehet velük nyomulni.Kipróbáltam az első csatát és tetszett.A másodiknak is nekiálltam,csak hajnalban már nem volt humorom foglalkozni vele,menteni meg még nem lehet.Pedig szívesen összeeresztettem volna őket a Tauval.
Kár hogy a második csatában nem a Battle sisters-eket tették be.
Remélem márciusban kijön, és nem csúszik a megjelenés!
Fantasyban sem csak Gyűrűk Ura játékok léteznek, pedig abból fejlődött ki tulajdonképpen az egész stílus.
De ennyi! Sajnálom ha valakit megbántottam azzal,hogy tényeket közöltem! Gargolitól meg személyes elnézés mert én értettem félre amit írt!! De tény,hogy túl sok a párhuzam a SC és a Wh között.
Space Marines=Terran
Eldar=Protoss
Tyranids= Zerg
Hát most már csak tényleg az a kérdés,hogy "ki" is volt előbb!?
Kérdem én: Melyiknek is kéne utolérni a másikat?
ja is az is kérdéses hogy melyik is igazából a pénzéhes banda? Szerintem egyáltalán nem akarják eladni a 40k nevével a játékot, ugyanis egyáltalán nem rossz, a hangulat ugye csak úgy sugárzik belőle.
ezeken tessék gondolkozni mert úgy tűnik sokan hatalmas tévedésben élnek, mert egyrészt maga a DoW is egy jó játék ( a szememben például többet jelent mint a nagy "király" SC a világról emg ugye ne is beszéljünk)...
( a warhammár csupán " pár " évvel régebbi a W- SC - nél...)
*Okulásként tessék elolvasni Sir Lion El jhonson és Luther történetét... kiváncsi vagyok melyik warcraftos történetre fogtok ráismerni
köszöntem, sziasztok
1.: Tanulj meg írni!
2.: Ha szerinted a W40k gagyi, akkor látogass meg egy elmeorvost is, mert igen súlyos problémák lehetnek az agyaddal....(még az is lehet, hogy meg kell majd lékelni a koponyádat )
3.: Addig álljál fél lábon, amíg kijön a Starcraft II.....
Ezek a fantasztikus információk minden gamer oldalon fenn vannak, nem tudom mi volt benn annyira nevetséges. Ezek a dolgok benn lesznek a játékban. A Singleplayerből tényleg hiányzik egy jó történet, de hogy gagyi lenne? Miért is?
PRO mod - biztos jó dolog. Én a multis csatározások nem úgy láttam, hogy annyira nélkülözhetetlen lett volna a külföldi játékosok számára.