A WALL-E címet viselő műről egyelőre túl sok mindent nem tudni - mármint azon kívül, hogy a Pixar készíti, tehát minden animációs film rajongó számára hendikeppel indul - de az már most biztos, hogy a filmstúdiónál nincs olyan ember, aki értene a játékiparhoz. Sajnos ugyanis a potenciálisan remek témának ígérkező programváltozatok sorra hanyatlanak bele a középmezőnybe - ellentétben például Peter Jacksonnal, aki célzottan vadászott egy nevesebb játékdizájnerre a King Kong kapcsán -, a vállalatnál pedig ránézésre sajnos ezzel is megelégszenek. Ismételten a THQ kapta meg ugyanis a robotos WALL-E szoftverváltozatának elkészítési jogát, ráadásul, szokás szerint minden platformra érkezik majd a minden bizonnyal frusztráló és repetitív ugrabugrálós marhaság, ami majd kikerekedik belőle. (PS3, Xbox 360, PS2, PSP, Wii, DS, PC és Mac gépeken találkozhatunk majd vele.)
A fejlesztést Heavy Iron Studios végzi majd (THQ-s belső brigád), a megjelenés pedig valószínűleg Andrew Stanton (Finding Nemo) rendező új filmjének premierje (2008 karácsonya) környékén várható. A magyarázat, amiért a választás újra és újra a középszerű kiadóra esik, egyértelmű: ezekkel a munkákkal is sikerült 35 millió példányban értékesíteni a szoftvereket. Én mindenesetre a Pixar helyében kipróbálnám egyszer, hogy valaki olyanra bízom a munkát, aki ért is hozzá, hamar megduplázható lenne ez a szám...
A fejlesztést Heavy Iron Studios végzi majd (THQ-s belső brigád), a megjelenés pedig valószínűleg Andrew Stanton (Finding Nemo) rendező új filmjének premierje (2008 karácsonya) környékén várható. A magyarázat, amiért a választás újra és újra a középszerű kiadóra esik, egyértelmű: ezekkel a munkákkal is sikerült 35 millió példányban értékesíteni a szoftvereket. Én mindenesetre a Pixar helyében kipróbálnám egyszer, hogy valaki olyanra bízom a munkát, aki ért is hozzá, hamar megduplázható lenne ez a szám...