- A Facebook már a virtuális valóságban is teszteli a hirdetéseket
- A próbaidőszakban résztvevő Blaston fejlesztői kihátráltak a kezdeményezésből
A Facebook nemrég kezdte meg a hirdetések megjelenítésének tesztelését az Oculus Quest játékokban, ami elég nagy port kavart a felhasználók körében. A próbaidőszakban résztvevő első játék a Resolution Games lövöldözős címe, a Blaston volt, melynek fejlesztői azonban most elhatárolódtak a kezdeményezéstől. Miután a játékban megjelenő reklámok miatt az emberek negatív értékelésekkel kezdték el bombázni a játék Steam és Oculus adatlapját, a Resolution Games bejelentette, hogy a visszajelzéseikre hallgatva a Blaston mégsem kíván részt venni a próbaidőszakban, mert ez a hirdetési forma nem passzol a játékhoz.
After listening to player feedback, we realize that Blaston isn’t the best fit for this type of advertising test. Therefore, we no longer plan to implement the test. We look forward to seeing you in the arena and hope you try the Crackdown Update that went live today!
— Blaston (@BlastonGame) June 21, 2021
Az embereknek annyira elegük van a reklámokból, hogy sokkal inkább ellenélrzést vált ki, és NEM fogják megvásárolni azt a terméket aminek a reklámját rendszeresen látják.