• Reklámok fognak megjelenni az Oculus Quest játékokban
  • Az első érintett cím a Blaston

A Facebook már májusban is kísérletezgetett vele az Oculus mobilos alkalmazásában, de úgy tűnik most hivatalosan is elkezdi reklámok megjelenítését az Oculus Quest játékokban. Az első játékbeli reklámokat is tartalmazó cím egyébként a Resolution Games 10 dolláros árcédulájú lövöldözős alkotása, a Blaston, amiben máris láthatók a kis bannerek. A hidetések ugyanazt a személyreszabási eszközt használják, mint jelenleg a Facebook felülete, így a felhasználók ugyanolyan célzott reklámokra számíthatnak, és mivel a headset használatához Facebook fiók szükséges, ezt nem is tudják megkerülni. 

A Facebook megnyugtatásként hozzátette, hogy a játékosoknak lehetősége lesz specifikus hirdetéseket, vagy akár konkrét hirdetőket elrejteni, akárcsak a közösségi oldalon. A cég állítása szerint ez a lépés elérhetőbbé teszi majd a platformot, és plusz bevételszerési lehetőséget biztosít a fejlesztőknek. A Facebook a tesztelési időszak alatt várja játékosok, fejlesztők és partnereik visszajelzéseit a játékbeli hirdetésekkel kapcsolatban.