A Borderlands 2-ben egy új rendszer mutatkozik be, ami azt a célt szolgálja, hogy a játék ne csak egyszeri szórakozás legyen, hanem a játékosokat évekre lekötő hobbi. A szolgáltatás a Badass nevet kapta, s ez egy karaktereken átívelő, végtelen számú szintet biztosító rendszer. Minden egyes szintlépés után a Badass kiválasztja a játékos statisztikáinak egy részét, majd felkínálja a lehetőséget, hogy az egyiket felfejlesszük.
A Gearbox abban bízik, hogy az igazán eltökélt játékosok ezer vagy még azt is meghaladó Badass-szinttel rendelkeznek majd, bizonyítva ezzel, hogy a játék szavatossága példaértékű. A cél az, hogy a játék gyakorlatilag örökké tartson, s a játékosok úgy érezzék, hogy nem csak a vételárat, hanem annál jóval többet kaptak játékélményként. Ez természetesen azt jelenti, hogy lesznek letölthető tartalmak is, mégpedig az egyik elképzelés az, hogy DLC útján legalább egy új karaktert adnak a játékhoz -- a Mechromancer a megjelenés után 60-90 nappal fog megérkezni az előrendelők számára ingyenesen, a későbbiek folyamán pedig egyéb kiegészítők is elkészülhetnek, de konkrét tervek erre vonatkozóan még nincsenek.
A fejlesztők egyébként az első játékból származó, több mint kétéves adatokra támaszkodva már megbecsülték, hogyan fogunk játszani a folytatás megjelenését követő második évben, illetve kiszámolták azt is, miként fog fejlődni a Badass.
A Gearbox abban bízik, hogy az igazán eltökélt játékosok ezer vagy még azt is meghaladó Badass-szinttel rendelkeznek majd, bizonyítva ezzel, hogy a játék szavatossága példaértékű. A cél az, hogy a játék gyakorlatilag örökké tartson, s a játékosok úgy érezzék, hogy nem csak a vételárat, hanem annál jóval többet kaptak játékélményként. Ez természetesen azt jelenti, hogy lesznek letölthető tartalmak is, mégpedig az egyik elképzelés az, hogy DLC útján legalább egy új karaktert adnak a játékhoz -- a Mechromancer a megjelenés után 60-90 nappal fog megérkezni az előrendelők számára ingyenesen, a későbbiek folyamán pedig egyéb kiegészítők is elkészülhetnek, de konkrét tervek erre vonatkozóan még nincsenek.
A fejlesztők egyébként az első játékból származó, több mint kétéves adatokra támaszkodva már megbecsülték, hogyan fogunk játszani a folytatás megjelenését követő második évben, illetve kiszámolták azt is, miként fog fejlődni a Badass.
De legyen.. nem csak a diablo 1 és 2 hanem a 3 is monoton! Tetszik? Amúgy meg ajánlom figyelmedbe azt a videót ahol valaki csukott szemmel öli meg az összes bosst a legnehezebb fokozaton. Vélhetőleg variálja a támadásait.. jah nem... csak nyomja a gyógyítást meg egy féle támadást. Minő változatosság!
De ez sem jelent majd feltétlen gondot, ha ezt jól oldják meg. D2-ben vannak akik még ma is gond nélkül rusholnak napi pár órát.
Mintha a Minecraftról szólna.
Ha nem lenne meg a játékok zöme, akkor beruháznék a Steamen egy olyan 2K Collection-ra (Borderlands, Bioshock2, Mafia2, Darkness2, Civilization5, SpecOps:TheLine, DNF) 50 euróért simán
Kár hogy nem lehet ezt előrendelni Steamen
Zeta_n1: A Duke Nukem Forever-t csak részben készítette a Gearbox...
Zeta_n1: Nekem eszembe jut egy másik is a Borderlands
Egy újabb Randy Pitchford féle agymenés .
A Gearbox név hallatán csak egy " játék " jut az eszembe : Duke Nukem Forever .
Ez a Badass rendszer eddig jól hangzik, igen én is a monotonitástól félek, de én nem félek, a gearbox -nak van annyi rutinja és tapasztalata, hogy orvosolják az ilyen hibákat a megjelenés elött!
Eddig se tudtam dönteni hogy ez vagy ac3.... hát a mai nap után teljes a zűrzavar.