• Jövőre megjelenik a Conscript
  • A Team17 állt be mögé
  • Új demo is közeleg

A Catchweight Studio egy indie fejlesztőcsapat, bár a "csapat" itt nem igazán állja meg a helyét, hiszen mindössze csak egy emberről van szó. A közelgő Conscript című első világháborús túlélőhorror korábban már kapott egy demót, azonban a fejlesztés megakadt, mivel a Catchweight egyszerűen nem talált kiadót a játék publikálásához. Csakhogy most a Conscript nagy lökést kapott a Team17-nek köszönhetően, akik bejelentették, hogy szerződést kötöttek Catchweight Studio-val, és 2024-ben már meg is jelenhet a közel hat éve (!) készülő/formálódó horrorjáték.

A Conscript 1916-ban, a Nagy Háború idején játszódik, és egy André nevű magányos francia katona történetét meséli el, aki bátyját, Pierre-t keresi, aki a verduni csata során tűnt el. A Nagy Háború poklának közepén kell portyáznunk. A labirintusszerű lövészárkokban kell mászkálni, utánpótlást keresni és összetett rejtvényeket megoldani, miközben a túlélésért is küzdünk. "A fejlesztőcsapat valójában csak én vagyok" – mondta Jordan Mochi, a Catchweight alapítója. "Hat évnyi fejlesztés után örülök, hogy a Team17 tapasztalt embereitől kapok támogatást. A Conscript a történelem iránti szeretetem és a túlélőhorror iránti rajongásomból született. Régóta álmodtam arról, hogy játékokat készítsek, és történeteket alkossak, hogy az emberek játszhassanak velük. Az elmúlt hat év során örömmel láttam, hogy a Conscript körül egy komplett közösség alakult ki, és alig várom, hogy a Team17-tel együtt dolgozhassak, és 2024-ben kiadhassuk a játékot." – tette hozzá. A Conscript az idei Gamescom-ra egy új demóval is kilátogat.