Jade Raymond, a Visceral Games és a Motive Studios általános menedzsere számolt be arról az EA blogján, hogyan haladnak a dolgok e két stúdióban, s mivel mindkettő éppen Star Wars-játékon ügyködik, naná, hogy ezekről osztott meg néhány információt – bár nem túl informatív infókat.

A Visceral műhelyében formálódó Star Wars-program az első három Unchartedet jegyző Amy Hennig vezetése alatt készül, aki szorosan együtt működik a Lucasfilm Pablo Hidalgo vezette stroy groupjával, hogy egy minden elemében a kánonba passzoló, autentikus, új történetet kapjunk. Mi több, ez a csapat állítása szerint úttörő irányba viszi a projektet.

Ami a Motive-ot illeti, a tavaly nyáron alapított stúdió 65 veteránt fogott össze a világ minden tájáról. Az ő Star Wars-programjuk, ami a hírek szerint 2018-ban jön, és akciójáték lesz. Emellett dolgoznak egy másik, saját IP-n is, ami a korábbi pletykák szerint leginkább az Assassin’s Creed-sorozat játékaira fog hasonlítani.

Raymond végül azzal zárta sorait, hogy a következő hetekben és hónapokban mindhárom projektről fogunk még hallani, szóval nem kizárt, hogy az E3 2016-ot megelőző EA Play show-n tényleg ott lesz a két Star Wars-játék és az önálló cím is.

jade-raymond-amy-hennig.jpg

Jade Raymond és Amy Hennig