Az elektronikai cikkek, háztartási gépek, számítógépek és mobiltelefonok iránti kereslet egyre nő, a vásárlók pedig a legjobb minőség és szolgáltatás elérésére törekednek. A pandémiát követően, amikor a külföldi webáruházak silány termékekkel árasztották el a piacot, az iPon kiemelkedett a versenytársak közül: míg a magyar IT szegmens átlagosan 25%-os csökkenéssel küszködött, az iPon közel 50%-os árbevétel növekedést ért el az idei évben. A cég büszkén számolt be róla, hogy az eredetileg felvázolt stratégia mentén az új beszállítók megérkezése és az egyedi marketing stratégia a szélesebb rétegeket megszólítva nem várt eredményeket hozott, így 30%-al több termék került értékesítésre 1 év viszonylatában vizsgálva. Ebből adódik, hogy az értékesített termékeik átlagára is jelentősen emelkedett, amit egyértelműen a prémium szegmens megcélzása eredményezett. Mindez annak köszönhető, hogy az iPon a jól átlátható termékkínálat mellett versenyképes árakkal vonzza a vásárlókat. A kínálat folyamatos bővítése során nem csak szórakoztató elektronikai és háztartási gépek kerültek be a kínálatukba, hanem barkács- és kerti eszközök, konyhai felszerelések, valamint játékok is megtalálhatók a honlapjukon, mindezt folyamatosan növekvő készlettel támogatva, így jövőre elérve az 1 millió terméket tartalmazó portfóliót.

A közösség kiemelt szerepet játszik az iPon életében, a cég komoly figyelmet fordít arra, hogy olyan közösséget építsen, példaképp Discord szerverükön, ahol a vásárlók valódi információkat és segítséget kapnak. Az áruház egyedi partnerprogramjában népszerű együttműködéseket alakított ki számos influencerrel, mint például a TheVR és a Jólvanezígy, lehetőséget biztosítva a vásárlóknak, hogy vásárlásaikkal közvetlenül támogassák kedvenc alkotóik munkáját. De az iPon nem csupán vásárlási lehetőségeket kínál, hanem rendszeresen előrukkol érdekes online tartalmakkal is. A digitális világ legfrissebb híreit és innovációit bemutató magazin és videós termékbemutatók a tájékoztatás mellett folyamatosan színesítik a felhasználók élményét, legyen szó videojátékokról vagy technikai újdonságokról.

Az iPon elkötelezett a jövő fejlesztései iránt, és a 2025-ös évre vonatkozó tervei már most formálódnak. A cég nemrég egy új raktárral bővült, amely még szélesebb készletválasztékot és az emelkedő forgalom kiszolgálását teszi lehetővé, ezek mellett az elsődleges stratégiai célok között szerepel a külföldi piacokon a pozícióik megerősítése elsősorban Romániában és Horvátországban. A megújuló weboldal mellett folyamatosan integráljak a mesterséges intelligenciát a platformjaikon, ezzel törekedve a vásárlói élmény fokozására. 2024-ben a HungarEcomm Stars rangsora a legdinamikusabban növekvő, világpiacképes, magyar tulajdonú e-kereskedőket gyűjtötte össze. Az iPon számára az elemzésük alapján elért harmadik helyezés nem csupán elismerés, hanem megerősítés is, hogy a hazai vállalatok élvonalába tartoznak, olyan méltó hazai szereplők mellett, mint a Pepita vagy a Biotech USA.

ipon.jpg

HungarEcomm Stars 2024 | NAGYCSILLAG KATEGÓRIA | III. helyezett
A kép forrása: ipon.hu

Az iPon neve már most is a megbízhatósággal, a minőséggel és a vásárlói elégedettséggel egyenlő. Céljuk, hogy a jövőben is a vásárlók első számú választása legyenek, amikor internetes vásárlásuk során a legjobbat keresik.