Miután kioperáltuk Darthsból a mágikus matériát tartalmazó pendrive-ot, furcsa dolgot vettem észre kollégáimon. Grath szimplán unott arccal motyogta maga elé a Halo 3 szavacskákat - ez tőle igen megszokott dolog az elmúlt pár hétben -, Sasa megragadta a legnagyobb teljesítményű gépet a környéken, és "dolgozom" felkiáltással eltűnt egy sötét sarokban, Bate pedig faarccal közölte, hogy régen volt már a leadás, ő tehát kipróbálja, mit is kaptunk. Aztán kiderült: miután Darths magához tért, végre elárulták nekem is, miről van szó... ez után pedig én tűntem el, hogy elmondjam nektek is: megérkezett az Unreal Tournament harmadik részének izgatottan várt demonstrációja, melyet máris szedhettek lokálból!
A bemutatóban, amelyet viszont bizonyosan szinte mindenki várt - PC-sek, xboxosok, és playstationösök egyaránt - ráadásul elkényeztettek minket a fejlesztők: méretét tekintve ugyan az első rész teljes változatával kél versenyre a program, azonban a mai trendekkel ellentétben nem csak és kizárólag hús-vér emberekkel, az interneten küzdhetünk meg, hanem a fejlesztők által igen sok munkával elkészített, mesterséges intelligencia által irányított botokkal is. Apropó, rossz szokások: az Epic úgy döntött, még egy dologban túltesz a konkurencián...
...ez pedig a demó játszhatósága, hiszen a mostanában divatba jött "fél órányi kikapcsolódás" helyett az UT 3 bemutatója minimum százszor ennyit kínál. Kettő deatmatch pálya segít abban, hogy végképp eldöntsük, szükségünk van-e nekünk erre. A HeatRay nevezetű térképen éjszaka csatázhatunk, egy elhagyatott városban. A játékosok a Dark Walker nevezetű szuperfegyverért versengenek - ez egy gigantikus pinata, amely, ha meghal, U-Damage és Berzerk power upot dob - de nem mellesleg a láthatatlanságot is megcsíphetitek, ha ügyesek vagytok.
A ShrangriLa egy napos pálya, amely fenn, magasan az Izanagi-hegység csúcsai között játszódik. A térképet kifejezetten csapatjátékra fejlesztették, ám bármiféle bonyolult eljárás helyett kizárólag az öldöklés a cél - no meg a U-damage, amelyet a közepén rejtettek el. Akad még jumpboost és sérthetetlenség is - ezek talán segíthetik a túlélést, bár szinte biztos, hogy mindegyikért komoly csatákat kell vívni.
Végül pedig a legjobbnak ígérkező dobás: a Suspense. Az eddigi deatmatch pályák után kész felüdülés ez a majdnem tradicionális CTF (azaz "foglald el a zászlót") pálya, egy apró, ám mégis szokatlan eltérést leszámítva: itt ugyanis járművekkel is teperhetünk. Egy igen erős felfüggesztéssel rendelkező híd lesz a játszóterünk, mélyen az Axon frontvonalak mögött - ráadásul a demóban első ízben próbálhatjuk ki a Redeemert, a fegyvert, amelyet azt hiszem, semmilyen rajongónak nem kell bemutatnom.
A bemutatóban, amelyet viszont bizonyosan szinte mindenki várt - PC-sek, xboxosok, és playstationösök egyaránt - ráadásul elkényeztettek minket a fejlesztők: méretét tekintve ugyan az első rész teljes változatával kél versenyre a program, azonban a mai trendekkel ellentétben nem csak és kizárólag hús-vér emberekkel, az interneten küzdhetünk meg, hanem a fejlesztők által igen sok munkával elkészített, mesterséges intelligencia által irányított botokkal is. Apropó, rossz szokások: az Epic úgy döntött, még egy dologban túltesz a konkurencián...
...ez pedig a demó játszhatósága, hiszen a mostanában divatba jött "fél órányi kikapcsolódás" helyett az UT 3 bemutatója minimum százszor ennyit kínál. Kettő deatmatch pálya segít abban, hogy végképp eldöntsük, szükségünk van-e nekünk erre. A HeatRay nevezetű térképen éjszaka csatázhatunk, egy elhagyatott városban. A játékosok a Dark Walker nevezetű szuperfegyverért versengenek - ez egy gigantikus pinata, amely, ha meghal, U-Damage és Berzerk power upot dob - de nem mellesleg a láthatatlanságot is megcsíphetitek, ha ügyesek vagytok.
A ShrangriLa egy napos pálya, amely fenn, magasan az Izanagi-hegység csúcsai között játszódik. A térképet kifejezetten csapatjátékra fejlesztették, ám bármiféle bonyolult eljárás helyett kizárólag az öldöklés a cél - no meg a U-damage, amelyet a közepén rejtettek el. Akad még jumpboost és sérthetetlenség is - ezek talán segíthetik a túlélést, bár szinte biztos, hogy mindegyikért komoly csatákat kell vívni.
Végül pedig a legjobbnak ígérkező dobás: a Suspense. Az eddigi deatmatch pályák után kész felüdülés ez a majdnem tradicionális CTF (azaz "foglald el a zászlót") pálya, egy apró, ám mégis szokatlan eltérést leszámítva: itt ugyanis járművekkel is teperhetünk. Egy igen erős felfüggesztéssel rendelkező híd lesz a játszóterünk, mélyen az Axon frontvonalak mögött - ráadásul a demóban első ízben próbálhatjuk ki a Redeemert, a fegyvert, amelyet azt hiszem, semmilyen rajongónak nem kell bemutatnom.
mivel hogy ennek jobb a grafikaja is es mar a demoja is tobbet foglal el a gepen, mint az unreal tourmet 2004-e ebbol arra lehet kovetkeztetni hogy meglessz a jatek normal merete legalabb 4 gb mivel az unreal tourmentnek ekkora volt ennek nyilvan tobb lessz csak annyit akartam ezzel "mondani" , hogy hely a gepen a jateknak bisztos hogy nem keves kell majd es hogy ez mid a grafika miatt lessz ahogy xGyuri le irta
... Nem tettük bele a legmagasabb grafikai beállítást, hogy ne legyen túl nagy a Demo, mert csak többen próbálják ki így ha 736MB mintha 2.0GB lenne ...
szvsz, így is torkon ragadja a többieket akkor mi lessz a véglegesben ...
Amugy tudtommal lessz beépített mérő ami méri tudásod, és nem fogja egy szerverre engedni a N00b-okat a Progikkal ( ismétlem magam: tudtommal !! )
Csak az fáj, hogy heavy hardcore játékosnak kell lenni, hogy legyőzd multiba az ellenfeleid.
Zef5, lehet hogy azé nem ájultá el a grafikától, mert az opciókba vmit nem állítottá be.
lol
KÖSZ PC GURU!!!!!!!!!!!!!!!!!
A GURU LEGYEN MINDENKIVEL!!!!!!!!!
Akinek _hasonló gépe van_, mint nekem, annak itt a fájl: http://www.gem-clan.extra.hu/UTEngine.zip ebben úgy vannak belőve a beállítások, hogy szép is, és viszonylag gyors is. C:\Documents and Settings\GIPSZJAKAB\Dokumentumok\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config\ ide kell bemásolni felülírva a régit.
...
Ez egy csoda.
A textúra minőséget, élsímítást, stb... hol tudom beállítani? Nekem az adv.-ben sem jön elő ilyen állítási lehetőség. Előre is kösz! :-)
De gondolom mivel Béta ki fogják javítani. Meg egyéb pici bakit:
Nálam : AMD 4400+ X2 ( 939), 1 GB Ram, 7600 GT 256 MB , elég jól ment.
Gratulálok az optimalizációért!
A NET mindenkinek kellett?
Más: Sikerült belőnöm a grafikát úgy, hogy szinte minden maxon van, de 35 stabil FPS-sel fut.