Az EA tisztában van azzal, hogy a játékosok minden évben egy Need for Speed: Underground folytatást szeretnének, s a cég szíves örömest el is készítené a várva várt harmadik részt, ám ezt nem teszik meg, ameddig nem garantált, hogy sikeres lesz a játék -- a Need for Seed: Rivals vezető fejlesztője, Marcus Nilsson szerint legalább 15 millió eladott példány kellene, s ez csak az egyik faktor, ennél ugyanis sokkal árnyaltabb a kép.
Az EA Ghost első embere úgy látja, hogy az emberek azért annyira kitartók az Underground 3 követelésében, mert túlteng a nosztalgia és a Halálosabb iramban filmek által behozott idealizált autóskultúra; látja ő is ezeket a kommenteket, s igyekszik egy olyan játékot készíteni, ami ezeknek eleget tesz.
Ennek megfelelően a Need for Speed: Rivals elmondása szerint kölcsönvesz bizonyos elemeket a történet és a stílus terén a múlt játékaiból, s ezeket keveri a Criterion-féle programokban látott kamerakezeléssel és fizikával. Arra viszont ne számítsunk, hogy őrült tuninglehetőségek lesznek, mert ez egyszerűen divatja múlt -- lesz azonban alakíthatóság, ez ugyanis a csapat meglátása szerint a sorozat egyik alappillére.
Need for Speed: Rivals -- Megjelenés: 2013. november 19. (PC, Xbox 360, PS3) -- Gépigény: nem ismert
Örülnék én is mint mindenki egy U3nak, de igazából ha el is készítik szerintem ők nem azt látják benne mint a játékosok, hogy mi is teszi underground á a játékot...
Az meg hogy sok eladást várnak tőle, egyáltalán nem meglepő. Gondolom még senki sem olvasta el hamár itt tartunk egy u2 licencét és mondjuk a run ét. Hatalmas különbség van, abban pl hogy ha egy kocsi kinézetét változtatni akarjuk a játékban ahhoz nem elég a kocsi márka licencét birtokolni.....föleg ha a kocsi teljesítményét változtatjuk, és serintem ez a fő oka hogy nem csinálnak olyasmit, mert sok pénzbe kerülne nekik...
Ekkora eladásokat max. a COD-ok tudnak generálni, nemhogy ilyen meggyalázott nevű sorozat.
Amúgy is inkább hagyják a francba az egészet úgyis csak elszúrnák (lsd. Most Wanted)
Könyörgöm inkább ne, el leszek én még az Underground 1-2-vel, legalább a nosztalgiát ne tegyék tönkre.
Ui.: Hogy nézne ki a játék felépítése? Így: jó grafika, nulla tartalom, látszólagos szabadság, autolog rendszer, mert jól sikerült és ezért minden egyes rohadt játékba bele kell erőltetni, rendőrök (bár az eredeti NFSU-ban nem voltak), no tuning, és egyéb nyalánkságok, amit idestova negyedjére próbálnának eladni.
A Most Wanted megint csak jó volt.
De a legtöbbet a 2010-es Criterion által készített NFS-el játszottam.
Mivel valahogy azt éreztem közelebb az NFS szériákhoz, és itt nem a tuningolós részekről beszélek hanem az azelőttikről.
Szerintem jóra sikeredett.