Az Alan Wake idei sikertelensége több dolognak is betudható volt. Sokan már rosszat jósoltak a fejlesztő Remedynek, ám úgy tűnik, a csapat jól van, ugyanis a GamaSutra egyik friss álláshirdetése szerint épp producert keresnek egy még be nem jelentett Xbox 360 játékhoz. Adná magát a lehetőség, hogy pont az Alan Wake 2-n ügyködnek, noha a rossz eladások és a DLC-k hirtelen elvágása kissé logikátlanná tenné a döntést. Akárhogy is, a Microsoft nem fűzött hozzá semmit a dologhoz, így még az is lehet, hogy a kiadó újabb esélyt ad a különc írónak.
(A képek az Alan Wake-ből származnak).
(A képek az Alan Wake-ből származnak).
A lényeg inkább az ellenfelek rém egyszerű támadásainak a ki ismerésén van na meg persze a területre ható fegyvereken legyen belőlük mindig 1 vagy 2 darab (jelzőfény stb...).
Nem hiszem hogy ízlés terén olyan nagy különbségek lennének kettőnk között mert nekem is bejött az éjjeli rémálom és a nappali /ezt most csak álmodtam?/ hangulat, én sokkal inkább azt vártam hogy a Remedy végre túl lép az egyszerű de nagyszerű felálláson (lásd Max Payne) és végre megtöltik az új játékukat a jó hangulat mellet némi tartalommal is, mit tudom én pl: szeszes üveg + öngyújtó és ruhadarab = Molotov koktél most mondtam egy hülye példát.
Mert ennyi erővel inkább moziba megyek és megnézek egy jó thriller filmet, na de mindegy szerintem kiveséztük a témát köszi a beszélgetést.
rodma6: Talán ki kellene próbálni. Viszonylag alacsony korhatárt kapott, mert szinte semmi vér meg látványos erőszak nincsen benne. A legvéresebb jelenet az volt, mikor Alan felhorzsolt homlokát mutatták... Szóval ez nem véres-ijesztős horror, sőt nem is annyira horror, mint inkább thriller.
legalább azokkal a veréb galamb vagy fene tudja milyen repülő madár hordákkal sikerült egy kis változatosságot belecsempészniük a harcokba.
Azt az egyet nem értem, hogyha mindenhol istenítették akkor, miért nem vették? Örök rejtély. Talán megint visszavezethető arra, hogyha kiadták volna PC-re...
Ami a harcot illeti: én eleve nehéz fokozaton kezdtem, talán ez is közrejátszott abban, hogy nem aludtam be rajta. Jelenleg második nekifutásra Nightmare-en játszom, ott meg aztán pláne átjön a kétségbeesett túlélési vágy, amikor sokszor inkább beparázva futok a legközelebbi fényforrás felé, semmint hogy leálljak harcolni.
Tény, hogy egy kicsit túlzásba vitték főleg a játék utolsó negyedében a harcot, de szerintem még ezzel együtt se nevezhető csalódásnak ez a része sem.
Én egy maximálisan sztoriközpontú, szuper hangulatú, vérfagyasztó játékot vártam, és ezt meg is kaptam: a történet nagyszerű, a hangulat pedig félelmetes (mikor feltámad a szél a sötét erdőben, elkezdenek mozogni a fák, gomolyogni a köd, és egyre erősödik valamiféle túlvilági zaj...brrr). Ha ezt tudnák hozni a második részben is, én már meg lennék elégedve.
Mi az, hogy elvágták a DLC-ket? Csak az első DLC van meg, mivel ingyenes volt a letölthető kóddal. A 2. nem lett olyan jó? Vagy ezt hogyan kell érteni.
Ahhoz képest amit össze vissza ígérgetek éveken át kb a negyede sem valósult meg.
De tekintsünk el ettől inkább nézzük meg a harcot rá világítasz az ellenfélre sebezhetővé válik lösz következő fejezet ismét ugyan az a recept megint következő fejezet ismét ugyan az a felállás túl sok az ellenfél? semmi baj dobsz egy jelzőfáklyát/ villanó gránátot probléma megoldva.
Egyszerűen semmi kihívást nem találtam az első 10 ellenfél után és a játék felénél már majdnem be is aludtam unalmamba egyedül csak a sztori miatt játszottam végig (ez tartott ébren).
Én szerintem sokkal jobban jártunk volna ha inkább egy 3 vagy 4 részes sorozatot csináltak volna az egészből, mert ez így elégé a nesze semmi fogd meg jól érzést váltja ki az emberből.