A játékban újra az amerikai hadsereg speciális osztagának, a Ghostnak az irányítását vehetjük kezünkbe, hogy felszámoljuk a már megint Mexikóban lázadozó terroristákat, természetesen belső nézetben, nem kell a konzolos verzió külső nézetével szenvednünk.
A bétateszt mindössze egy pályát tartalmaz, két játékmóddal, az első a szokásos team deathmatch, a második a Recon vs Assault, ami egy feladat alapú mód. Ebben a Ghostoknak három légvédelmi antitank rendszert (ADATS) kell felrobbantaniuk, a lázadóknak pedig megvédeni azokat. Itt a lázadók vannak előnyben, ők vannak jobban felszerelkezve, de ha elveszítenek egy ADATS-t, kevesebb respawn pontjuk lesz, és tovább is kell várakozniuk minden újraéledés előtt. Ezzel szemben az elesett Ghostok csak akkor folytathatják a játékot, ha elpusztítanak egy ilyen ADATS-t. Van rangrendszer is, tehát idővel erősebb fegyverekhez juthatunk. Ezeken kívül még tartogatnak meglepetéseket a fejlesztők, de egyelőre nem mutatnak többet.
Az előző részhez képest a legnagyobb újítást a karakterosztályok megjelenése jelenti. Korábban csak a fegyverek közül lehetett választani, most öt kaszt áll rendelkezésünkre: mesterlövész, támadó, nehéztüzér, katona, robbantási szakértő. Utóbbi a legsokoldalúbb, hiszen egy gránátvetővel felszerelt gépfegyvert kezel.
A zárt bétatesztben szereplő pálya a Calavera, ami egy kunyhótelep. Elég nagy 32 embernek is, de taktikai oldalról egy rémálom, mivel a telep széle magasabban van, és innen jól belátni az egész területet. Igaz, a lentebbi részeken van bőven fedezék illetve búvóhely, szóval az orvlövészeknek nem lesz olyan könnyű dolga.
Egy valami nem változott, ez pedig a játék irama. Nem gyorsították fel, maradt a megszokott taktikus játékmenet. Az alap sebességünk elég lassú, viszont ha gyorsabban akarunk haladni és sprintelünk, akkor nem tudunk lőni, tehát csak fedezéktől fedezékig ajánlatos ezt a módszert alkalmazni. Leguggolhatunk vagy akár le is fekhetünk, ha el akarunk rejtőzni, illetve pontosabban akarunk célozni. Ez utóbbi azért lényeges, mert a fegyvereket realisztikusan modellezték le, nem csak külsőleg, hanem a tulajdonságaikat tekintve is. A fegyverek visszarúgnak, ezért közelítés nélkül nagyon pontatlanok leszünk. A csapatmunka pedig létfontosságú, ha nyerni akarunk.
A június végén érkező PC-s verzióban természetesen nem csak multiplayer mód lesz, ismét végigküzdhetjük magunkat Mexikón az egyjátékos mód történetének keretei között is. A galériában megtaláljátok a hírhez kapcsolódó legfrisebb képeket!
A bétateszt mindössze egy pályát tartalmaz, két játékmóddal, az első a szokásos team deathmatch, a második a Recon vs Assault, ami egy feladat alapú mód. Ebben a Ghostoknak három légvédelmi antitank rendszert (ADATS) kell felrobbantaniuk, a lázadóknak pedig megvédeni azokat. Itt a lázadók vannak előnyben, ők vannak jobban felszerelkezve, de ha elveszítenek egy ADATS-t, kevesebb respawn pontjuk lesz, és tovább is kell várakozniuk minden újraéledés előtt. Ezzel szemben az elesett Ghostok csak akkor folytathatják a játékot, ha elpusztítanak egy ilyen ADATS-t. Van rangrendszer is, tehát idővel erősebb fegyverekhez juthatunk. Ezeken kívül még tartogatnak meglepetéseket a fejlesztők, de egyelőre nem mutatnak többet.
Az előző részhez képest a legnagyobb újítást a karakterosztályok megjelenése jelenti. Korábban csak a fegyverek közül lehetett választani, most öt kaszt áll rendelkezésünkre: mesterlövész, támadó, nehéztüzér, katona, robbantási szakértő. Utóbbi a legsokoldalúbb, hiszen egy gránátvetővel felszerelt gépfegyvert kezel.
A zárt bétatesztben szereplő pálya a Calavera, ami egy kunyhótelep. Elég nagy 32 embernek is, de taktikai oldalról egy rémálom, mivel a telep széle magasabban van, és innen jól belátni az egész területet. Igaz, a lentebbi részeken van bőven fedezék illetve búvóhely, szóval az orvlövészeknek nem lesz olyan könnyű dolga.
Egy valami nem változott, ez pedig a játék irama. Nem gyorsították fel, maradt a megszokott taktikus játékmenet. Az alap sebességünk elég lassú, viszont ha gyorsabban akarunk haladni és sprintelünk, akkor nem tudunk lőni, tehát csak fedezéktől fedezékig ajánlatos ezt a módszert alkalmazni. Leguggolhatunk vagy akár le is fekhetünk, ha el akarunk rejtőzni, illetve pontosabban akarunk célozni. Ez utóbbi azért lényeges, mert a fegyvereket realisztikusan modellezték le, nem csak külsőleg, hanem a tulajdonságaikat tekintve is. A fegyverek visszarúgnak, ezért közelítés nélkül nagyon pontatlanok leszünk. A csapatmunka pedig létfontosságú, ha nyerni akarunk.
A június végén érkező PC-s verzióban természetesen nem csak multiplayer mód lesz, ismét végigküzdhetjük magunkat Mexikón az egyjátékos mód történetének keretei között is. A galériában megtaláljátok a hírhez kapcsolódó legfrisebb képeket!